Ledighet
Snart är det ledighet, sommarlov, student, semester you name it!
Idag var det en skola som gick ut, när går ni ut på eran ledighet?
Och snart får man väl lov att säga Glad sommar!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Vi slutar på fredag 11.30 sen är man fri från Floby skola, både sorgligt men mest underbart!! Detsamma 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Själv går jag ut första året på samhäll media på fredag ;) Ska bli så otroligt skönt så det finns inte!
tar studenten nu på fredag, men börjar på praktik fram till september direkt efter helgen.. Ingen ledighet för mig inte!
På fredag kl 14 ;)
Slutar 8:an på fredag! :D Äntligen sommar säger jag bara!
På onsdag slutar jag 8an. Det här året har gått jättefort!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#3 Grattis till studenten då 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag började ju min ledighet förra måndagen!
Fått en ganska lugn vecka i varje fall får se hur det blir framåt sen med två kottar, det kanske är lugnare på jobbet!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag hade sista lektionen för vårterminen i tisdags, deadline för uppsats på fredag. Men redan imorgon (onsdag) börjar sommarkursen jag ska gå. Så är det när man är student och inte hat något sommarjobb, dp får man plugga på sommaren också så att man kan ta lån + bidrag.
Går ut nian imorgon kl 9.45 
Hade sista riktiga lektionerna i torsdags. Halvdag i fredags, brännbollsdag igår och lediga idag.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
kan tillägga till #4 att jag går ut ettan ;p
#7 Tackar =)
Idag fick jag sommarlov!
Gick ut med 270p jämfört med förra terminens 240 och fick en moped i present av familjen när jag kom hem! Sjukt glad 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#13 Grattis! Va roligt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#13 Grattis :D
Idag hade vi avslutningsmiddag och man börjar fatta innerbörden med att sluta nian…
Jenny

#16 Haha, den matchar dig jäklans bra!
Idag har jag min första ledighet. :)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Imorgon klockan 10.30 :)

Imorgon går jag ut ;D
Jag och min pojkvän ska för det första fira midsommar i göteborg med goda vänner. Sedan är planerna lite svävande. Vi har inte så mycketpengar men skulle väldigt gärna vilja göra en kanot-camping, resa runt lite i sverige då hans läkt är väldigt utspridd. Bla så bor hans faster i sandviken ute i ingenstans med jättefin utsikt över vattnet och egen brygga och gäststuga, hur mysigt som helst!
/Christine
Imorgon går slutar jag sjuan. Helt sjukt vad fort det gått! Känns som det bara var några månader sen jag slutade sexan.
I höst blir det åttan och betyg. Längtar inte, Har redan underkänt-varning i idrott.
Värd på Choklad iFokus

I morgon smäller det! Efter en avslutning med en massa tårar ska vi åka till Skara Sommarland med en himla massa andra skolor :)
Jenny

Grattis till ledigheten för er som gick ut idag!
Själv har man ju hunnit vara ledig i två dagar nu. ;)
// Lisa, medarbetare på Twilight

Igår slutade vi och det var betydligt mindre tårar än vad jag trodde det skulle vara, jag lipade bara när Martin (elevrådsordförande) höll sitt korta men fina tal ;) Skönt med sommarlov nu i alla fall!
Jenny

Äntligen sommarlov! Dock slutar inte regnet för det.. Usch :)