Puma tröja
Någon härifrån som ska åka till borlänge som har en stadium butik i sin stad som har en rosa puma tröja med huva. Med svart text där de står puma fram. Ingen dragkedja utan bara en rosa huvtröja med svart puma text frampå. den kostar 499kr på stadium. Den finns inte i borlänge å inte på internet. det ska vara en present så ja måste verkligen ha tag i en.
så om någon ska till borlänge å bor i en stad där den finns i stadium butiken kan ni gärna säga till:)
den finns bara i svart här. och hon som vill ha den vill ha den i rosa:(

Kan du inte ringa till någon annan Staium butik och kolla om du kan beställa en där eller något? :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Om den inte ns finns på internet, hur et du då att den finns alls? Internet brukar ju ha större utbud än butikerna. Annars tycker jag också att du antingen går in på din stadiumbutik och frågar om dom kan beställa hem den, eller också ringer du.
/Christine
för att på hemsidan står de vilka städer som har den i lager. nej man kan inte göra så dom skickar inte en tröja bara.
Du får nog vara beredd på att betala för tröjan + frakt om du ska få napp.
men haha:P de är väl klart att ja ska betala för den! herregud…
#6 Jaså? För i grundinlägget får man intrycket av att du vill hämta den i Borlänge.
ja..alltså.. om någon köper den i sin stad, har ärende i borlänge(eller skickar) och lämnar den till mig och får betalt(eller får betalt innan…….

Om du ska skicka bud men någon lär dom väl vilja ha pengarna före. Men om jag var du skulle jag ändå ringa till en annan Stadium och höra med dom eller fråga din Staium butik om dom kan ta hem en sådan tröja.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Stadium kan ta in saker, det gjorde de för mig förra året med en jacka iaf, så hör med dem.
Paulina
Vad konstigt, när jag ringde till Uppsala för att få tag på ett par skor så skickade dem hit det på posten. Borde ju inte vara några större problem med en tröja då ju :P