Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 858 ggr
Fiona
0

Planer för kommande helg?

Vad har ni för planer för helgen som kommer?

I morgon ska jag ev. åka och kolla på Gatutravet i Tidaholm för den hästen jag kör ska springa där så det vore kul, annars blir det att stanna hemma på släktkalaset flr syster. På lördag ska jag jobba och sen kommer en kompis så ska vi rida och sen dra till någon sjö om det är gött väder. På söndag är det körträning om jag nu kommer iväg :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Emelie-G
0

Blir nog en lugn helg för mig, jobbar på ridskolan = börjar 7 lördag söndag..  Ska även tävla på lördag, KM i hoppning på stallets gräsbana :)

Fiona
0

#1 Lycka till :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Sova och plugga, hade jag tänkt. Speciellt om vädret fortsätter att vara så dåligt som det varit de senaste dagarna. Blir det varmt och soligt sitter jag i trädgården en stund och antecknar, tror jag. Kanske bjuder vi över nån kompis att röka vattenpipa nån eftermiddag/kväll.

JMax
0

Inget planerat…Har tröttnat på att gå hemma nu men samtidigt orkar jag inte åka i väg på nånting…I morgon är det ju nationaldagsfirande o sånt överallt men bara tanken på att vanka omkring bland allt folk gör att jag blir trött.

Så kom med tips på vad man kan hitta på hemma!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anna
0

Ingenting planerat för helgen, blir väl stallet kanske, om jag blir frisk.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

#4 mysväll kanske med god mat som familjen lagar ihop och film & godis efteråt eller liknande :) Grillkväll med vänner hmm ja de va ganska svårt att komma på så här nu …

Jenny

JMax
0

Ja en myskväll kanske går att fixa i hop o grillat är ju aldrig fel! Hoppas bara att det blir bättre väder så att man kan vara ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

och så ska jag givetvis se em-kvalmatchen sverige-danmark :)

joooossan
0

Idag blir det superplugg! Imorgon blir det fest så det står härliga till på kvällen, på morgonen/förmiddagen ska jag däremot flytta hästarna till det nya ställetFlört

På söndag blir det nog bara att ta det lugnt ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Katter3
0

Imorgon förmiddag åker jag till ridskolan och fotar på hopptävling. På kvällen ska vi ha en försenad 50-årsfest för pappa ute i lilla maskinhuset.

På söndag blir det lite skolarbete och kanske en ridtur.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#9 Blwv det nya stallet bra nu då? :)

Jenny

joooossan
0

#11 Jag tror det kommer bli super faktiskt! :) Ska snart ut och kolla lite ridvägar ^^

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
0

Helgen blev som planerad :) Dock inget badande !

Jenny