Skolavslutning 9an
Hej! Finns det fler än jag här inne som ska gå ur 9an nu i juni? Eller ta studenten?
Jag letar lite klänningar och hade tänkt att beställa från nätet så man kanske slipper komma i samma klänning som alla andra ;) Jag har hittat några styckna ;
- klänning 1 , ganska simpel men ändå söt :)
- Klänning 2 , söt men vet inte riktigt vad jag tycker om volangerna
- Klänning 3 , söt men kanske lite tråkig
- Klänning 4 , söt & ganska lagom
Så vad tycker ni ? Vilken är finast till skolavslutning? Kommer nog även be om lite frisyr & smink tips sen längre fram men vore bra om jag fick hjälp med det här tob med :)
Vad ska ni andra ha på er & hur ska ni se ut, har ni bestämt det än?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jagt tycker första eller sista. Från dig själv att döma låter det som sista! 

Jag tycker nummer 2
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
1an finns i korall och 4an i rosa, någon av dom i de färgerna tycker jag. Man ska vara färgglad på skolavslutnigen ju!
(undantag studenten :p)

Jo jag gillar väl 1an & 4an mest :P
#4 Jag hittade inte att 1an fanns i korall ? :S Sen 4ans rosor såg lite dassiga ut med den rosa färgen. Fast du har rätt det är alltid roligare med färg 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#5 Den kanske inte finns kvar längre, men såg den för några veckor sen i korall iaf ;)

Jag tycker vitt e snyggt ja ^^'
En vit kort klänning e supersnyggt :)
1an! :)
4 fast i den rosa färgen!! Tycker också att man ska ha färg på skolavslutningen och vitt på studenten. :)
Jag har ettan i korall, skit snygg. Och ska ha den på skolavslutningen också :) tror jag^^

#10 Kan du lägga upp en bild ? :)
Jenny

Mammsen tyckte dom var lite korta (haha mammor ._.) men så länge man inte böjer sig ner är det väl inte någon fara ;) Jag kollade dock nyss på en video till 4an och underklänningen täckte precis precis rumpan, lite väl kort kanske 
Jenny
Kan fota när jag hinner, blir nog söndag
för jag e borta hela dagen imorgon o ska dusha o sen lägga mig nu ^^

Den första var Snygg! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag röstar på den första :D Min klänning som jag ska ha köpte jag på Monsoon i göteborg. (bifogar bild på min)
Jag har inte tänkt så mkt på frisyr ännu men jag tror att dt blir utsläppt, antingen lockigt eller rakt :D
Nu är det bara skor som gäller för min del:D
Annars en klänning som jag funerade på var: http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=479045&qProductColorId=42&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=127&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
-' Rebecca Johansson
Den andra klänningen var jättesnygg tycker jag!
Jag tycker nummer fyra. Den kan du använda i andra sammanhang också, inte bara till fest.
Jag funderar för övrigt på fjärde fast i rosa till skolavslutnigen i ettan, men ska nog pimpa den lite med ett nitbälte antingen i midjan eller under brösten ;)

Jag funderar på 1an till avslutningsmiddagen och 2an fast i den aprikosa färgen till avlsutningen
4ans underlinne var så himla kort & den lilla vita var inte riktigt värd 500 eller vad den skostade, verkar dessutom som om den har tagit slut :P
Jenny
Jag har inte hunnit fixa bild, men jag kan säga att den är söt o rätt lätt. Det är faktiskt inte riktigt korall färgad…. utan mer mörk blå (inte jätte mörk asså).

#21 Jag väntar med spääning på bilden då ;)
Jenny
#22 haha, ååh jag som e sämst på att komma ihåg saker >.<

#23 Belive me jag ska påminna dig ;)
Jenny

Har du bestämt dig för vilken av dom du ska ha än? :)

#25 Nja det lutar åt 2an i aprikos, frågan är om den är lika fin irl :P
Jenny

Jag tror att jag ska beställa hem ian & 2an och testa och sedan skicka tillbaka den jag inte vill ha.
Hittad en till klänning som var fin men är den något för en skolavslutning?
Jenny

Den här va jätte fin tycker jag men 4 veckors leveranstid :( Gå in på klänningar och så den vita i mitten längst ner
Jenny

2an i korall/rosa tycker jag var fin! :)

Igår beställde jag klänning nr 2 i korall färg :) Får se hur den ser ut i verkligeheten, är den ful skickar jag tillbaks den :P
Jenny

Idag kom klänningen men vi ska lösa ut den på onsdag, ska bli spännande :)
Jenny

Bild sedan Jenny! ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Japp kommer på onsdag ;)
Jenny
#33 var har vi bilden? :)

Här kommer en bild :) Jag skickade tillbaka den idag och hoppas på att få en som passar snartast!
Jenny

Jag pratade med dom på Nelly idag och dom sa att den klänningen jag beställde inte fanns i lager just nu så jag får se mig om efter en annan, tyispkt jag som gillade den!
Funderar på denna nu, dock ganska enkel men den kan bli snygg med rätt accesoarer :) Och i korall färg då!
Köpte en klänning på Gina för 250 spänn som jag hade tnkt att ha på middagen och ett par skor på Skopunkten för 300 spänn som jag ska ha till middagen & avslutningen. Hihi jag kommer blir över 180 men jag gillar det ;) Jag langar grimasen!
Jenny