Axelbandslösa BH:ar
Jag gick och kollade runt i olika butiker idag, bl.a. H&M, Lindex & KappAhl efter axelbandslösa BH:ar. Det är ett mysterium att dessa kedjor överdelar som i stort sett kräver axelbandslösa BH:ar, men utbudet av dessa BH:ar är så litet! Jag hittade en OK på Åhléns, men den är tråkig.

HM o Lindex i Linköping har flera bra modeller att välja på. Tyvärr hittade jag dem nu när jag inte kommer att behöva dem…Lär ju bli amningsbh eller nått annat tråkigt ett tag…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har köpt 2 st från HM, rätt bra faktiskt
Tråkigt att utbudet är så litet :/ Har letat ett tag men har inte hittat nån bra.
hur gammal är du ? det bror på hur stora bröst du har … om du har små,mellan för DIN ålder. jag gjorde ett fel när jag började få "b"
jag köpte bh när jag hade små "b" och det skulle jag inte ha gjort..
för ju med du andvänder bh så blir "b" slappare och det bildas häng bröst
hör av dig till mig på
mallan_95-@hotmail.com
#4 Men är det inte så att det är en myt att man skulle få hängbröst av att bära BH? Läste för några månader sedan en artikel i Aftonbladet där det stod att någon (en forskare, gissar jag) kommit fram till att man helst skulle vara utan BH för att minska risken för att få hängbröst. Men personligen tror jag att det gäller, som med andra delar av kroppen, att bygga muskler och acceptera sitt genetiska arv och vad graviditeter gör med kroppen.

#5 Borde snarare vara som du säger att det är en myt för om dom bara hänger där borde huden tänjas ut = hängbröst :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 Men man får ju inga (lyftande) muskler av att ha brösten i en BH hela dagen? Jag tror på att träna, med vikter t.ex.

#7 Jag missuppfattade ditt inlägg 6, läste inte ordentligt. Näe man får inga muskler när dom ligger instoppade där men hmm jag vet inte jag tror ändå mer på teorin att man får hängbröst om man går mer utan än med. Men men skulle vara roligt och se om det finns någon studie.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 fattar inte hur det går till? :S
#5 jadå …jag menade det du skrev.
tror du inte att det fins bh:an utanband på h&m eller kahhphal(vet ej hur det stavas)