Ot- Robinson
Ikväll är det ju final! Om ni följt det vad tycker ni om de deltagarna som är kvar? Är dom värdiga vinnare? Vem hejar du på? Vilka hade ni helst sett i final? Motivera gärna!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag är så lycklig för att jag kom i håg att sätta på tvn!!! Har inte följt det så mycket men jag ser gärna Jarmo i final men av tjejjerna vet jag inte, vet knappt vem som är vem.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hmm…ingen Jarmo då…

Usch då Ellenor i final inte vem jag hade hoppats på :(
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nja, jag hade nog hoppats på nån av de andra två tror jag…Å Jarmo va visst inte ute, det blir ju en tävling till för att ta ut nästa finalist, det hade jag inte kopplat…

Jag hade hoppats på att se Anna & Jarmo i finalen i stället. Nu hoppas jag att jarmo vinner fr det är han verkligen värd, jag har aldrig gillat Ellenor för den delen heller :P
Jenny

Men nu kopplar jag inte igen…
Ska de inte tävla mer? Nu ska de andra alltså rösta fram vinnaren??

Nu vart jag lite grinig…hade ju hoppats på Jarmo ju…

SKANDAL

Jarmo skulle ju vunnit han var ju definitivt den bästa överlevaren , ellenor åkte ju bara med på ett bananskal -,-
Jenny

Ja precis! Jarmo skulle ju ha klarat av att leva livet på en öde ö…Jaga sina krabbor osv. Skulle ju inte Ellenor fixa.

Näe usch det va verkligen fel person som vann
Jenny

Jag håller med er, att Jarmo var en säker vinnare. Men tyvärr tyckte inte de tidigare deltagarna det.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Skandal, jarmo skulle absolut vunnit!!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Han var eller såg ut som en riktig Robison, en riktig överlevare.
Karin

Definitivt!
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
Har inte sett på Robinson sen dom slog ihjäl hönsen xD
Jag har inte tittat på det alls
/Christine

Jag undrar hur deras magar reagerade när de kom hem och började äta
De fick nog ta det väääldigt försiktigt! ;)

#18 Yack 
Jenny

Ungefär :S De måste ju gå upp såå snabbt i vikt när deras magar är vana vid så lite mat :S

AA men fatta vad försiktig man måste vara för att inte magen ska bli kaputt eftersom de ären så stor omställning :S
Jenny

Jag tror inte att de har samma hunger heller som innan. De kommer nog att testa allt men mycket lite av varje.
Karin

Vad de måste ha längtat efter all "normal" mat!!

Jag hejade på Jarmo, blev så besviken när hon den andra vann :(
Men av dem som röstade var ju flera av dem personer som inte gillade Jarmo och ville rösta ut han innan :(
- Medarbetare på studier.ifokus

#23 Ja gud jag skulle aldrig klara mig så länge på ris & kokosnötter ;P Tänk att inte få äta sig mätt på underbar mat varje dag
ahah ;)
Jenny
Tyckte det var fel person som vann! :/