blekta ögonbryn
Blir lite fundersam när jag ser en massa bloggare som bleker ögonbrynen.. Vad tycker ni om detta?
Nej, vad ska det vara bra för? Men folk lägger ju färg på fransarna också iofs. Jag gillar mina mörka ögonbryn. Men varför bleka dom när så många gör altför att få dom markerade?
/Christine
Har inget emot det, är man mörkhårig och har färgat det ljusare/blont så ser det oftast naturligare ut med ljusare ögonbryn också :p

Jag har inte hört om det så mycket faktiskt. Men visst måste det vara bra om man vill ha ljusare ögonbryn likså om man vill ha mörkare så kan man färga dem & måla i dem. Jag är själv född med blont hår & mörka bryn så visst är det bra att möjligheten finns :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Det är väl bra tycker jag. Kan bara hålla med dem andra att man helt enkelt vill matcha hår me ögonbryn :)
Jag har aldrig hört talas om detta. Går själv till en hudterapeut som fixar bryn och fransar. Hon anpassar färgen på brynen så att det matchar med håret. Så att det blir rätt mörka färg mot mitt blonda hår. Lite som hos frissan. Sen vad det är för färg har jag inte en susning om. Men det blir snyggt, tycker jag.
Några med blekta ögonbryn: Carolina Gynning (såg ni söndagsparty i söndags?) och nu såg jag även Elin Kling (http://kanal5.se/web/stylebykling/1)
Håller med ovanstående!!!

#7 Tycker du det är onödigt att markera/färga brynen då också ? :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Det är så fult!
Att jag själv går iväg och får det gjort av en hudterapeut är att jag insett att jag inte att det inte är lätt att fixa själv. Men det gör mycket om brynen är fixade för ansiktet. Man ser piggare och fräschare ut då. Så onödigt är det inte för det ger ett lyft. Sen är det lite vardagsglamour över det hela och sånt gillar jag skarpt.
Har sett att en del rakar bort brynen och ritar själv, det är snyggt på rätt person. Men skulle inte ha tålamod att hålla på med det själv. Vad tycker du om sånt?
Tror man ska gå på känsla, det som känns rätt för en själv är det rätta.
Lisa

På dom personerna jag har sett så tycker jg det är skitfult att raka bort brynen och rita själv för det ser så himla "gjort" ut
Jenny
Skönt du är rak på sak. Försökte vara lite diplomatisk i mitt svar. Finns nog både och i allt, synd är det ju när det regnar och färgen försvinner. Då är det mindre fint.
Lisa

Haha ;) Jag säger däremot inte att det är fult på alla men dom jag har sett för att det verkligen ser målat ut. Mja inte så kul att bli randig i ansiktet av ögonbrynsfärg ;)
Jenny