Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1310 ggr
lillNasse
0

blogg - posetivt?

Ja vad tycker ni, är bloggarna något positivt eller negativt? eller tycker ni bara att dom gått över styr?

om ni har en så skriv gärna vad den heter :)

själv tycker jag att det är en bra sak att hålla på med, man kan skriva vad man tycker och nästen till vad man vill.

Jag rättade till några stavfel för lättare läsning! MVH Jenny Medarbetare på Galmour

Fiona
0

Jag tycker att det är posetivt med bloggar fast det kan ju även vara negativt det beror helt på vad personen skriver om. Om någon exempelvis har startat en blogg för att hacka på andra bloggare (mer vanligt med kända bloggare) så ser jag inget posetivt i det. En jätte bra blogg är Tyra Sjösteds

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ChristineL
0

Jag tycker varken det ena eller det andra om bloggar. En del ger mig inspiration av olika slag, en del gör mig förbannad, en del läser jag för det är mina kompisars bloggar och jag vill veta hur dom mår. Har själv ingen egen blogg.

hannabrink
0

Ser inget dåligt i det och tycker att det kan vara kul läsning. Är ju som en dagbok på nätet bara. Okej, vissa missbrukar ju det totalt genom att hacka på folk o.s.v men eftersom jag för det mesta bara stöter på seriösa bloggar så tycker jag det bara är positivt. Har ingen blogg eftersom jag inte kan lägga ner tid elr ork på en tyvärr ;)

Emelie-G
0

Ser det som något positivt, man väljer ju själv vilka bloggar man läser så det är bara att bojkotta de man inte tycker om :p

Cajza
0

#4 Håller med dig, man har ett val läsa eller stå över.

Jag har en väninna som skriver blogg och den är så intressant att läsa. Det känns tomt när hon hoppat över någon dag att skriva.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

lillNasse
0

och det är även ett sätt att få sin röst hörd, om man har ett budskap som man vill förmedla är det ett bra sätt att göra det på. :)

//mittlivsomjonsson.blogg.se

Jojaton
0

Håller med Emelie.

Tycker inte om bloggar som bloggar för att bli stora, men som Emelie sa - ingen tvingar en att läsa dem.

Ibland tycker jag att allt gått överstyr men samtidigt, bloggar ju själv och är nästan helt "beroende", blir ju som en dagbok. Jag vill ha min blogg för att senare kunna titta tillbaka på mitt liv och se vad jag gjort, men samtidigt ha kul under tiden jag bloggar - för jag tycker att det är jätteroligt!

Johanna - Instagram

lillNasse
0

#7 håller me dig, det är kul att kunna skriva och sen kunna kolal tillbaka på vad man gjort och vad som hänt sen dese.

Aviendha
0

Jag tycker att Christine gav ett bra svar. Läser inte slaviskt och håller mig mest till vänner och bekantas då de ger mig mest. Bloggar dock själv av just den "vän-anledningen" då jag bor långt hemifrån.

Livzson
0

Jag tycker att bloggningen är ett bra sätt att uttrycka sig på. Dock krävs det att männinsan som skriver i bloggen inte håller några hemligheter för läsarna. Det är då det blir som allra intressantast!

// Lisa, medarbetare på Twilight

Jojaton
0

#10 Men man kan (och ska, enligt mig!) inte berätta allt i en blogg heller! Har kompisar IRL som läser min blogg, och jag vill inte att de ska veta allt om mig, och tvärtom, jag har "bloggkompisar" som jag inte vill ska veta allt om mig.

Johanna - Instagram

Emelie-G
0

det gäller ju också att vara medveten om att vem som helst kan läsa det man skriver, har några kompisar vars föräldrar hittade deras bloggar och det blev inte särskilt populärt ;p

lillNasse
0

ja, det gäller ju att berätta lagom mycket och inte allt för privat helt enkelt =)

Jojaton
0

#12 Precis! Min pappa har vart inne och läst i princip vartenda inlägg på min blogg (han letade efter EN bild, sur vart jag!) men läser den inte regelbundet. Skönt! Min syster brukar dock vara inne på den, något jag inte gillar!

Johanna - Instagram

Livzson
0

Självfallet inte allt!
Men man får nog vara beredd på att bjuda en hel del på sig själv.
Men såklart måste man hålla inne på vissa saker så att bloggen blir ännu mer nyfikenhetsrik och intressant.

// Lisa, medarbetare på Twilight

CasperCo
0

vissa bloggare ger bra tips

Belindaa
0

Både och. Finns endel bloggar som ger mig så otroligt mycket inspiration, att jag tillslut blir helt galen då jag inte kan "uppfylla" min inspiration. Blir som så fustrerad :p
Haha. Men gillar att läsa kompisars och så! Dock ska man vara försiktig med vad man skriver.
En gång på internet - alltid på internet!

Buffaomini
0

allt handlar om hur bloggen är skriven. en slarvig blogg är inte rolig att läsa. mkt bilder och bra intressant text tycker jag är viktigt.
bloggar ser jag i överlag bara positivt på

joooossan
0

Det finns de bloggar som är otroligt läsvärda medans endel förstör många psykiskt. Det finns många size-zero bloggar vilket är skrämmande..

Själv varken bloggar jag eller läser bloggar så är inte riktigt den bästa på ett uttrycka mig i ämnet. Men kan inte annat än att hålla med vad som skrivits!

Josefinejumpforjoy.blogg.se