Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1238 ggr
Emelie-G
0

Dilemma - skolavslutning

Har börjat spana in lite kläder till skolavslutningen, men har fått ett stort dilemma. Av det som leder just nu vet jag inte om jag ska ha en vit klänning och en korallfärgad jacka, eller en korall klänning med vit jacka? Tyst

ChristineL
0

Jadu, vit klänning är ju ofta det klassiska på skolavslutningen. Varför inte sticka ut ur mängden och ta en korallfärgad klänning med vit jacka? ;) Jag röstar nog på det :)

Emelie-G
0

Fast är inte vit klänning på studenten det klassiska och rosa eller annan vanligare på "vanlig" skolavslutning? Eller kanske bara nåt jag fått för mig ;p

ChristineL
0

Jo, det kanske bara är studenten? Nu när du säger det…  Fast jag hade nog vita klänningar på andra skolavslutningar också. Men korall är fint så oavset hur du gör så blir det nog bra ;) Du har ingen bild på kombinationerna? Skulle vara kul att se.

Emelie-G
0

Har ingen bild, men kan nog fixa i helgen eller nästa vecka.

Sen har jag ytterligare ett dilemma, har hittat ett par görsnygga gladiatorsandaler med nitar, men frågan är vita eller svarta? :p

ChristineL
0

Jag har en vision om svarta sandaler till vit klänning och vita sandaler till korall klänning :P Köp alltihop och det du inte har på skolavslutningen har du på midsommar ;) Oh, den som ändå hade lite mer pengar…

Emelie-G
0

Har nästan bestämt mig för att köpa båda klänningarna och den korallfärgade jackan ;) Hittade en bild på den vita klännningen fast i blå här, och jackan finns på gina fast den såg ganska tråkg ut på den bilden :p

Den korallfärgade klänningen är lite mer åt tunikahållet och hade tänkt pimpa lite med en nitbälte i midjan, fast jag har inte provat den än haha så det kan hända att den är för kort för att ha som klänning med bara ben.

AliceL
0

den vita klänningen var ju kalas, likaså jackan! yeaah kör på de och svarta skor :D

marika-J
0

Skönt att man inte har sådanna här problem :P Jag slutar ju visserligen 1:an på gymnasiet, men vi kommer inte ha någon skolavslutning då vi ej får betyg el likande, så jag slipper det här med att hitta klänning :)