Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 888 ggr
Emelie-G
0

Slingor hemma

Ska snart prova på att göra slingor hemma för första gången, har bara gjort hos frissan tidigare. Är lite nervös,  så håll tummarna för mig nu så att jag inte ser ut som en zebra eller nåt ännu värre i huvudet sen!

joooossan
0

Va roligt! Ska hålla tummarna och så vill vi se bilder sedan ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
0

Det blir säkert prima! Lycka till & visa bild på resultatet sen ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Marija
0

Blir säkert kanon! Bilder på resultatet!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jojaton
0

Lycka till, men det blir säkert toppen! Vill också se resultatet sen :D

Johanna - Instagram

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev helt okej, fast med facit i hand skulle vi nog försökt att bara lägga färg i botten eftersom det var min gamla slingutväxt jag helst ville dölja :p Nu är det lagom dddär utväxten tidigare var men lite väl blont i resten av håret haha, fast det funkar ju nu till sommaren. På något ställe är min gamla utväxt kvar också, fast det är i underhåret så det syns inte så mycket. Blir nog frissan till hösten ändå.

Lat som jag är orkade jag bara ta en bild, men man ser någorluda bra på den iaf.

Emelie-G
0

Hahaha såg nu att min näst ser groteskt stor ut på bilden, nog för att den är skum men inte som på bilden haha..

Fiona
0

Det ser skit snyggt ut :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Belindaa
0

Det såg ut att bli fint! :)
Har alltid gjort slingor hemma….men det kan ju bero på att jag har en föredetta frisör till mamma Flört

Jojaton
0

Såg ju fint ut :D

Johanna - Instagram

Anna
0

Men Emelie du får ju lägga upp en bild där det syyyyyns!

Men det ser bra ut! Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se