Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 570 ggr
LinneaG
0

Planer för helgen?

Nå, vad har alla för planer för helgen?

Själv så ska jag bara vara hemma och renovera vårat torp, ska nog smita iväg och rida lite i det fina vädret. Enligt vädret på tv4 så ska det bli 18grader i helgen, helt underbart!!

Katter3
0

På lördag blir det nog shopping i Lund tillsammans med mamma. Ska försöka hitta ett par nya skor. :)
På söndag kommer det hit lite släkt och firar mig, fyller 15 på måndag.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

nonisaga
0

#1 grattis i förskott :)

Min helg går ut på följade (jag räknar med fredag). Skola imorgon o slutar 15.15, åker diräkt hem och tar emot en ny hamster, senare på kvällen vid 18.00 kommer ett par hamster köparen. Sen på kvällen drar jag o min kompis till våran villa^^ vi ska ha en liten fest där, bada bubbelpool o ha kompisar där o viktigast av allt…. backa en kladdkaka xD.

På lördag kommer det hamsterköparen igen vid 12. Under dagen blir det massa plugg plugg plugg och på kvällen bio :) har inte valt vilken än :P. På söndagen hämtar jag en hamster sen vet jag ingen mer :P.

Haha en riktigt fullproppad helg men det e kul ;)

Anna
0

#1 grattis i förskott.

På lördag ska jag sola och plugga lite, samt åka ut till stallet en sväng.

Söndagen ska spenderas i Västervik med en kompis, det ska bli jättesoligt och varmt, och vi ska fota nationell hästhoppning. Ska bli jättekul, fotosäsongen är äntligen igång igen! :) Passa på att sola lite då också, hehe.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Caifeen]
0

Åker hem till en… eller två kompisar (dom är syskon). Är där från Fredag till Söndag :)

joooossan
0

#1 Grattis lite före! :)

På fredag är det tjejkväll med girlsen ;) Laga mat, snacka och ha allmän trevligt!

På lördag blir det grillfest vid sjön

Söndag blir det vrålplugg! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Marija
0

#1 Grattis i förskott =)

Jag åker eventuellt till Östjämten och fotograferar en lokal ponnyhoppning på lördag. Och på söndag ska jag spela träningsmatch med fotbollslaget.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Fiona
0

#1 Grattis i förskott ^^

I morgon fredag går jag först i skolan och sen ska jag hem och köra shettisen och även tömköra araben evetuellt. Ska även smörja läder & plugga lite, inte det roligaste att göra en fredagkväll men det behövs ;P

På lördag ska jag eventuellt vara med på en körträning för Rebecca Kristiansen. På kvällen ska vi ett gäng evetuellt dra till en sjö och grilla & mysa.

På söndag ska jag plugga och hämta ett marsvin till :D Eventuellt åka med en kompis och kolla på hennes syrra som ska tävla Gota cupen med sin ponny =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Buffaomini
0

blir vårmäss och tjejkväll under lördagen
sen söndag är ägnat åt tvätt, kanske någon promenad etc

Emelie-G
0

Ikväll ska jag på en fest för tre kompisar som har fyllt år, en ganska stor med drygt 100 pers så det ska bli jättekul =) Lör-sön har jag bara stallet planerat än så länge, men mer lär väl komma.

Bella-R
0

#1 Grattis i förskott ;)

Ja, själv har jag ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Har inget planerat =P Antagligen vara med familjen, träffa en kompis och/eller ta ut djuren (en kanin, två marsvin & två råttor) om det blir fint väder ^-^'

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Katter3
0

Tack allihopa! :D

Lite ändrade planer… Blir ingen shopping imorgon då jag vaknade med en förkylning. Så det blir nog mest vila istället.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Lite ändrade plner för mig, blir ingen träning med pållen i morgon men dagen ser ut så här i stället; prova sadel till andra pållen, åka och köpa bikini, kika när killarna spelar match & sen vidare ett stort gäng till en sjö & grilla ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

DesireEsmeralda
0

Jag ska på finlandskryssning ikväll med hårdrocksradiokanalen Bandit. PARTY! Skrattande

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Jojaton
0

#1 Grattis :)

Igår var jag i skolan och sen stan hela eftermiddagen med en kompis - jättekul! Idag har jag pluggat lite (med betoning på lite! Oskyldig) försökt fixa lite med hemsidan och så. Nu i eftermiddag ska jag till stallet. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Johanna - Instagram

Katter3
0

#14 Tack! :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Belindaa
0

#15 grattis!

Idag har jag varit hos mormor och morfar och kapat ved. Eller..kapat och kapat. Jag har kastat all ved innåt i skjulet så det inte bli stopp när vedklabbarna kommer nyklyvda ;) det känns vill jag lova! Ikväll ska jag äta chokladmousse och se robinson.

Vi hann inte klart med veden så imorgon ska vi kanske dit och hjälpa till igen. Annars blir det bara att ta det lugnt och sedan har jag träningsmatch på grus vid sex. När jag kommer hem ska jag ropa in min drömjacka på tradera Flört

Tindrar
0

Ska till landet med mamma & syskon men först fira pappa på fredagen då han fyller år:D