Snacka om hopplös!
Ser på Top model nu och snacka om att vara hopplös,alla vet att är man med i top model så kan man få make up och klippning och sen vägra!Snacka om hopplös!Det är ju bara hår!Det växer ju ut igen,visst inte i morgon,men hallå!
Det är alltid nån tönt där på programmet som börjar gråta för dom ska klippa håret.
Tragiskt, barnsligt och riktigt, riktigt fånigt. Pallar inte sånna tjejer eller program. Man blir ju bara trött på tjejerna! Väx upp brudar. Skärp er.
Men visst, man kan ju sitta och skratta åt dom för att dom är så otroligt fåniga!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag gör ändå inget vettigt just vid den tiden eftersom jag väntar på reprisen på sjukhuset som jag alltid missar när det går första gången pga jag tränar då,så kan lika gärna se top model också,men så mycket lärde jag mej under min utbildning till make up-artist att modellen har minst att säga till om i ett jobb,så det är ju inget att bråka om.Vill man bli modell så gör då det som krävs för att bli det (okej inte banta,där går gränsen tycker jag)!Men som sagt så växer ju håret ut igen och vissa längre klippningar är ju bara bra för håret,så vill man håret väl så är det bara bra att ta några ordentliga klipp i bland.

Ja blev redigt irriterad på henne! håret växer ju ut igen! och visst ja vill inte helelr klippa av mitt hår, men hon är faktiskt med i top model, kanske hon skulle tänkt på innan! Hårförläningnar hur dyrt är det nu för tiden ? löjligt billigt tkr ja!

precis, det är ju bara hår.. o man vet ju om det, att man ska få ny frisyr mm… menmen, hennes val.

Visst det är hennes val,men det är hur många tjejer som helst som från början hade velat ha hennes plats som hon nu bara typ ger upp pga en sån liten små sak!Men det var rätt att hon åkte ut!Hon hade ett snyggt ansikte och hade passat som cover girl,men efter det hon gjort så var hon inte rätt person att bli sveriges nästa topp modell!
Top model Sverige är värdelöst och inte ens värt att titta på om man jämför med Americas next top model. Dessutom tycker jag att alla sånna där program är överskattade och allmänt löjliga.

#6 Nej Americas är mycket bättre,finns inget som slår det!
#7: Hon skrev ju det? :P
#6: Håller med.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#8 Förlåt missade ett ja i mellan nej och America,ber om ursäkt för det!
Jag tycker det är rätt kul att kolla på ANTM, gör det just nu faktiskt, säsong 5

Haha. Hon som inte ville klippa sig ännu mer i säsong 5. Blev nästan lite arg. Om hon redan hade kort hår och hatade det, varför vägra att klippa kortare? hade säkert blivit finare 

Jag kollade på Top model idag och det var en tjej som åkte hem för att hon inte ville klippa av sitt långa hår, hur tänker man då? x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Hahah, ser det ganska komiskt ;) Lixom bara slänga iväg en chans att bli modell sådär?

Haha ja , håret växer ut men en till modell chans får man antagligen inte :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Att vara med där (nu var det länge sen jag kollade på det, men men) så är det en risk man tar att få klippa sej m.m. mot sin vilja. Men jag tycker faktiskt att de har blivit mycket snyggare efter klipp och vissa fall färgning. Vågar man inte det så ska man inte anmäla sej till en sån sak. Men detta är ju bara min åsikt. ;)

Ja, håller med. Vissa kan ju tom vägra att färga håret!
Jag tycker inte att det är fel av henne att visa att hon blev ledsen för att hon var tvungen at klippa av sitt långa, fina hår. Mycket av ens självkänsla sitter i håret. Dessutom så klippte ju hon av sitt hår utan någon större disskusion. Däremot när hon sedan skulle ta av en liten bit till på sitt hår och vägra var en aning löjligt det tycker jag.

#17 Jo men då skulle hon ju inte ansöka till programmet och sen bara hoppa av, det är så många som skulle göra vad som helst för att få vara med och så kommer hon och sen pga det hoppar av och gör att någon annan inte får chansen när hon ändå inte har allt som krävs för att bli modell. En modell är den som har minst att säga till om och det är bara att gilra läget om man vill bli modell. Vill man det inte så ska man ju inte söka och ta chansen från någon annan, tycker jag.
Jo men alla gör väl misstag, hon räknade väl inte med att behöva klippa av sitt hår helt enkelt. Alla vet inte från början vad som krävs för att bli/vara modell.

Visst, men hade det varit första andra säsongen så hade jag ej sagt något, men nu vad det ändå i 4-5 säsongen (och senare) så då är det ändå skillnad. Men visst sen är det många modeller som tror att de har rätt att säga vad de vill och bästämma över mer eller mindre allt (jag är själv make up artist) fast de som sagt inte har ett dugg att säga till om. Modeller vill inte veta av att det uppdragsgivaren och sen fotografen och sen till och med make up artisten som har mer att säga till om än modellen själv har.