Månadens Outfit Mars
I februari gick startskottet för våran nya tävling, Månadens Outfit. Då var temat vinter, denna månaden är det Glädje som är temat.
Mars tema i månadens outfit kommer vara glädje. Ni får tolka det hur ni vill bara ni håller er innanför de satta reglerna. Slutdatumet för att få skicka in sin bild är den 30 mars, klockan 24.00.
Reglerna lyder,
- Du ska vara med på bilden.
- Högst två bidrag per person.
- Bilden får vara lättare redigerad.
Vinnaren av tävlingen kommer få en överraskning från de underbara märket Jaqua, Eleven.se. (Värde 199kr)
En artikel kommer göras om själva överraskningen så ni kommer få vidare information om produkten..
Detta förutsatt att fler än 5 bidrag kommer in..
Bidragen ska skickas till glamour.ifokus@hotmail.com
Vinnaren kommer att utses hälften av medlemmarna och hälften av oss bakom Glamour, Sajtvärd och Medarbetare.
Lycka till!
Av: joooossan
Datum för publicering
- 2009-03-08
Josefinejumpforjoy.blogg.se

putt
Måste huvudet synas? Räcker det med kroppen bara? 

Huvudet måste inte vara med om man inte vill :)

Kom igen nu medlemmar vart är alla bidrag ?!! 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
jag ahr en knäpp fråga. Måste det vara mode riktigt inriktat eller får det vara lite eget? :)

SJälvklart får du helt bestämma själv! :)
#9 - jo ska se om jag kan få fram något riktigt bra denna månad. Eller så deltar jag nästa 

#10 Jag skulle rekomendera dig till denna ;) Tävlingen kommer att ta en paus framöver, eftersom vi endå inte får in mer än ett bidrag. Bättre att det startas upp igen när det faktiskt är någon som vill vara med :)
#11 - okej, men jag ska färga mitt hår och expremintera just nu denna månad fram över.. Och köpa in lite nya saker. Så jag får se senare ^^
Haha jag läste inte riktigt hela inlägget! Kommer med en ny bild här då :)
Tidigare inlägg kan raderas..
-Bild borttagen-

#14 Skicka bilden till Glamour.ifokus@hotmail.com :)

Fem dagar kvar! Två bidrag inne..

Kom igen nu medlemmar 3 bidrag till kan ni väl skrapa ihop ?!! 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har skickat in min med bara kläderna färgade ^^

Bra då fattas det bara 2 bidrag KOM IGEN NU RESTEN 
Jenny

Ska bidra med ett! ;)

toppen ;)
Jenny
Jag ska skicka in när jag fotat ;)

Nu händer det grejer! Kul! :)

Toppen då har vi nog fem bidrag va ? ^^
Jenny

mitt kommer ikväll =) (y)
hoppas jag hinner och fota ikväll 

Super! Jättekul! ;)

Bara 1,5 dag kvar nu :)
Guud jag kommer inte hinna o fota :S

#31 Fota nu? ;)
#31 Men min systemkamera har slut på batteri :/ men bajs oxå (förlåt).

Ska fixa outfitten nu! :)

Har skickat in!

Kul!
Sista dagen nu, några timmar kvar.. :)

Jag ser ut som en galen muppig liten flicka på mitt bidrag xD haha.

När dyker omröstningen upp? :)

#38 Jag ska kolla hur många bidrag vi har fått in först men sen är det nog Jossan som lägger upp omröstningen =)
Jenny

Vi har nu fått in 4 bidrag men sen har inte #14 mandizen skickat sitt bidrag till våran mail och jag vet inte om hon struntade i det då eller bara inte har sett det… Så i fall hon har ett bidrag men som hon inte skickade till våran mail så har vi ju 5 bidrag. Men jag ska prata med resten av tjejerna bakom Glamour om hur vi ska göra med det. Återkommer snarast med en omröstning!
Jenny

Omröstingen finns nu här :)
Jenny