Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 684 ggr
Oriel
0

Klänning?

Vet inte riktigt var jag ska fråga detta men aja.

Det är så att jag behöver köpa en klänning hyfsat omgående (innan den 14 juni). Men jag har gått runt på stan men hittar ingenting >_<
Jag vill inte heller att den ska vara allt för lång, inte heller helt svart och den ska helt vara enfärgad typ lila, rosa, vit, blå mm

Någon som har några tips på bra affärer i göteborg ev internet? :D

-' Rebecca Johansson

Gasoline
0

Vad ska du ha den till om jag får fråga, studenten?

Oriel
0

Nej, avlutning i 9an ^^

-' Rebecca Johansson

Gasoline
0

Jaha, ok. Kollar med HM, gina eller liknande ställen? Risken finns dock att det kommer att finnas många med samma klänning

Oriel
0

#3 Ja det var så jag tänkte. Men det finns många små affärer i göteborg och undrar om ngn vet var de finns? xD

-' Rebecca Johansson

Gasoline
0

#4 Jadu, det va flera år sedan jag va i göteborg så det vet jag inte, kolla på internet efter affärerna ;)

gullenos
0

Tyvärr jag har aldrig ens varit i göteborg och jag handlar inte på internet :P

elyse
0

Om du vågar köpa från andra länder så är ebay vägen till lycka! Köper du från USA tar det 2-3 veckor att få klänningen.

Svenska ställen att köpa från är nelly.se och bubbleroom.se. Asos.co.uk är superbra också. Satsa på en klänning från nätet, då är det större chans att ingen annan har en likadan, vilket du kan vara garanterad om du handlar från H&M eller Gina Tricot.

Marija
0

Nelly.com har många fina klänningar!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Emelie-G
0

Stylein i gbg har många fina klänningar (men en del skumma också haha), den ligger på viktoriagatan i vasa :) Fiorucci har mycket fint också, inte bara klänningar, ligger längst in i grandpassagen på kungsgatan. Tara i kungsmässan har lite samma stuk som Fiorucci om du skulle vara i kungsbacka nån gång :p Topshop går det även att hitta mycket fint hos.

Oriel
0

Kollade in klänningarna på nelly.com och de var riktigt snygga faktiskt :D
Ska kolla in de affärerna i gbg :D

-' Rebecca Johansson

gullenos
0

#10 Jo det finns många asfina på nelly :) Men det är bara till att leta runt i affärer. Ibland kan man bara hitta just den speciella :)

GucciDior
0

Bling Bling i femman har många klänningar :)