OT: Aprilskämt?
Har något skämtat med er eller har ni skämtat med någon idag, den första april? berätta gärna :).

Jag skämtade med tre kompisar genom att ge dom tre karameller som gjorde dom helt blå i munnen.
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

På skolan skämtade våra mentorer om att dom som hade fått en prick på matten var tvungen att hämta matteboken och räkna på mentorstunden, vi andra fick dock veta att dom bara skämtade när dom hämtade böckerna ;) alltså tillhörde jag dom som aldrig fått en prick ;)
I tidningen skrev dom att dom hittat uran i våran stad som ska ge massa nya jobb 
Rektorn skrev på "skol-tv:n" att samtliga klasser slutade 14.45 (alltså 35 min senare), dock var det ingen som gick på det.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
allt händer i skolan som sagt :P.
När jag kom in i klassrummet imorse så var allt upp o ner!! :O alla papper på väggarna, bänkar, kateden osv. Helt skumt men sen fattade jag varför ;).

Nja, faktiskt inte, rätt lugnt på den fronten ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

trodde på en artikel tidningen glamour hade lagt upp på sin sida

Nje jag har inte blvit utsatt för något i alla fall ;P Tidningen hade gjort en artiklen om den nya rondellen i stan och satt in snigeln i bkörnes magazin i mitten , lite kul ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Precis som #5. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
jag blev sjukt lurad på hamster 

Nej
Leta upp årets aprilskämt i GP är alltid lika kul, i år var det att pariserjhulet som ska byggas på en kaj utanför Gbg Operan istället skulle byggas i älven, och aktionrörelsen "Rädda Hjulet" skulle demonstrera utanför operan kl 12 och alla var välkomna att delta ;)

Ja, min sambo skämtade om att våran Thailands resa var inställd. Det var inge kul alls!!
Nä faktiskt inte :)
Nej, men gick på Ridsports artikel ;)
Måste bara berätta ett skämt jag tyckte var lite kul. Kissie (storbloggare, kissies.se) skrev sms till alla sina kontakter och låtsades att hon hittat mobilen på stan. Så hon skrickade typ "Hej, hittade den här mobilen på stan, vet du vems det är? Såg att du var senast på kontaktlistan. /Namn" Typ. Tyckte det var kul ;D
Johanna - Instagram
Våran no-lärare skojade mod klassen på genomgången och sa massa konstiga saker och ärndrade sig när ingen fattade.