Vilken mascara?
Vilken mascara använder du just nu?
Min är snart slut så det är dags att köpa en ny, men vet inte riktigt vilken jag ska köpa..
Just nu har jag Isadoras Build up extra volume, tycker den är jätte bra, separerar fransarna så man kan 'bygga' på flera lager utan att det kladdar.
Kom gärna med tips på bra mascara.
Maybelline Define a lash, den gröna. Funkar mkt bra på mina fransar! Separerar, ger volym samt längd.
Nu har jag ganska långa redan naturligt, med bra volym & kolsvart färg, men de förbättrar verkligen och öppnar upp ögonen.
Men ska nog även jag köpa ny snart och funderar på att prova någon annan.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Även jag har Maybelline Define a lash, den är väl helt okej. Fast den är nästan slut snart så jag är också ute och letar efter en nya bra mascara!

Jag har (läs hade) Masterpiece max från maxfaktor och tycker den är jättebra! Det var lite svårt i början eftersom jag inte hade använt gummiborste tidigare men sen gick det bättre! Jag har långa men ljusa fransar så den får dom att se långa och ganska täta ut, ger även volym! Så fort jag har pengar ska jag köpa den igen eftersom min gamla är slut nu.. :( Jag brukar vilja ha ett ganska naturligt resultat eftersom jag inte vill se allt för sminkad ut i skolan och så, då är den jättebra eftersom den inte klumpar och håller på.. Här är en bild när mascaran hade suttit i en hel dag + att jag försov mig den morgonen så det blev väldigt stressigt. :P Ignorera mina oplockade ögonbryn..
Jag har vart i USA och köpt lite mascaror (är ju så billigt där, typ 30:- styck) så just nu varierar jag mellan:
L'oreal telescopic
MaxFactor 2000 calories
Maybelline - XXL curl
Rimmel - Super Extra Lash
:))

#4 Vilken är bäst? :)
#5 jag vet inte riktigt men just nu gillar jag Extra Super lash från Rimmel :) Ger ett ganska naturligt resultat och separerar ögonfransarna fint :) Men har inte använt 2000 calories på ett tag heller..
Kan säga att jag inte hunnit testa dom så mkt då jag skippar sminket på sommaren ;)
Jag använder samma som #1 och så har jag en great lash mascara som ja älskar!

jag gillar maxfactor 2000 calories :)

Fleur de Santé 's Shape & Length brown, jättebra !

Jag har Maybelline, Define a lash, och jag tycker den funkar jättebra!

Har också Maybeline, Define a lash. Tycker med att den är kanon =)
Jag kör på Loreal Telescopic just nu, och jag gillar den! Min favorit hittills är däremot Dior Shadow, den är verkligen bäst på alla sätt och vis!
MaxFactor 2000 calories är helt klart min favorit just nu :)

Just nu använder jag 3 st från CoverGirl (namn???), Define A Lash (Maybelline), Volume Flash - Mousse (Rimmel) och Masterpiece (Max Factor). Hehe
Loreals Telescopic, helt klart min favrtimascara! SKa köpa en ny i veckan och funderar på att antingen köpa en ny Telescopic eller en Define a lash…

använder dior blackout och sky high curves från maybelline ;) dioren är väldigt effektful medan den andra är väldigt naturlig så jag varierar beroende på vad jag ska göra;)
mammas gamla!
jussta.. glömde en sak. Aja, jag har fått mammas gamla som är någon mascara typ 1 år gammal dvs att jag inte har några ögonfransar kvar!
(använder inte mascara)

Jag använder Lumene Blueberry Curl.
#19 Vad tycker du om den? Funderar på att köpa den ;)

Define A Lash, den rosa :D jättebra, men kan tyvärr in sminka mig just nu :( har tappat en massa ögonfransar! ser helt konstigt ut om jag har mascara :'( sminka mig är det roligaste jag vet! och nu kan jag det inte längre, iaf inte på ett bra tag
men brukar sätta dit lite mörk kajal, så då ser man inte att ögonfransarna är borta ;)

#20 Den ger långa ögonfransar men "klibbar ihop" dem & ger lite klumpar tkr jag. Annars så är Telescopic mascara mkt bra. :)
#22 Jo Telescopic har jag ;) Blev en Blueberry Volume, fungerar super!

Jag har H&Ms den är faktist helt okej

Maybellines Define a lash, den rosa :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#25 paketen är himla fin XD haha

Niveas Extreme Resist
Absolut bästa mascaran jag provat. Ett bra tips till dem, som jag har fransar som lägger sig ner när mascaran kommer på trots att man böjt dom.
Ett minus bara… Extreme resist… Ja, den går knappt att få bort. haha. ^^

Jag köpte Define A Lash för att flaskan var så fin. Hehe
Men den är bra tycker jag
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Den rosa Defina A Lash och IsaDora extreme build up eller nått ;P
/Elvira :D
Jag har Masterpiece Max. Jag tycker den är väldigt bra. Jag är inte så jättebra på att sminka mig men den är lätt att måla med så det går bra.
jag kör också på max factors 2000 calories för tillfället :)

Kan ju uppdatera mig ;)
Just nu (sedan 2 dagar tillbaka) använder jag Maybellines The colossaul Volum' Express. Är verkligen supernöjd med den, ger verkligen volym!
Använder ävenMaybellines Volum' express turbo boost, inte lika strålande nöjd med den som med den andra. Men helt klart godkänd! :)

Shit vad fint! Den måste jag testa :D Jag får aldrig mina ögonfransar så perfekta xD
#36 ja den är helt oslagbar!
även fast jag på bilden bara hade på ett tunt lager, blir ju jttesnygga om man lägger på två lager..

okej :D pris? ;D
#38 tror den kostar runt 260kr..
Brorsan min köpte den till mig på ålandsbåten och tror han gav 180kr där.. så billig är den ju inte direkt, men den är dryg.
haha "det kostar att ligga på topp" 

hahah xD Men det verkar ju vara värt pengarna :P

Jag använder Maybelline´s Lash expansion, är väl sådär nöjd ser klumpig ut ibland men annars är den bra, mycket bra borste^^ Bifogar lite ögonbilder så får ni se resultat -->
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#41 Vilken vacker ögonfärg! :)

Hehe oj.. har flera olika, köper ny ofta! Vet inte ens vad de alla heter, vet bara namnet på en vilken samma som #0 den e jättebra!

#42 nämen tackar :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
en av dom jag använder nu är Maybelline Intense XXL Extreme Black Volume + length
Den e jätte bra tycker jag :D

#33 är det den gula? ;)
Jag använder mej av max factor false lash effect, den fungerar verkligen bra på mina fransar! dom blir ungefär så exakt som jag vill ha dom. Dock råkade jag få lite vatten i den, och då började den klumpa sej lite gran, men före det så klumpade den inte alls! :)

#47 Exakt! Den är knallgul 
Jag använder Nivea Lash Revolution, den är verkligen jättebra. Underbar borste som ger en naturlig look.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag har Loreals Voluminous som jag köpte på någon rea för ca 60 kr. Tycker att den funkar super och man får riktigt långa och svarta ögonfransar!

Varierar just nu mellan Covergirl Lash Blast & Maybelline The Colossal. Båda funkar superbra på mina ordinära fransar. Ger både längd och volym.

Varierar just nu mellan Covergirl Lash Blast & Maybelline The Colossal. Båda funkar superbra på mina ordinära fransar. Ger både längd och volym.
Jag använder maybelline define a lash, den rosa. Skitbra (:
Jag använder L'oréal paris double extension, silver hylsa. Super bra!

UPPDATERING! Den rosa define a lash, isadora build up, och maybelline volum' extra turbo boost. (haha vilket namn :P)
Jag använder alla samtidi

the colossal volum' express mascara från maybelline tycker jag är jättebra! :p
Konstigt nog blir det exakt samma resultat på ögonfransarna oavsett vad jag använder för mascara :O
-' Rebecca Johansson

#56 Aaa den tänkte jag köpa när den kom ut men den var självklart slut -.-
#56 Den har jag med ,den är jätte bra ;)