Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 963 ggr
Vemsan
0

plattång ?

Nån som har tips på bra plattång ? :)

har haft en som va asbra, köpte den hos frisör för 6 år och sen så bara dog den :/ köpte en ny typ skitbillig på claes ohlsson och håret knastrar som in i när jag använder den och slits som bara den ! så att jaa är i stort behov av en ny .

Hälsningar Vemsan

Emelie-G
0

GA.MA's plattänger är jättebra!

gullenos
0

Jag använder inte plattång eftersom mitt hår e spikrakt :)

*tryck här* - Där finns många att välja mellan. Glöm inte att ta värmeskyddande medel på håret innan om du använder plattång ofta :)

Eostra
0

Jag har plattat håret i ca 4 år nu och har testat 3 olika Babyliss plattänger, alla har varit bra. Hade en från Braun en tid också men den var inte alls lika bra som den från Babyliss som jag nu har. Om du plattar håret ofta så tycker jag nog att du ska skaffa en bra lite dyrare plattång, det lönar sig nog i längden. :)

joooossan
0

Oj, det är inte min starka sida ;) Själv äger jag en som jag fick i pandaklubben när jag var liten. Först nu jag börjat använda den, men den är helt klart bättre än min kompis's (hennes kostade 499:-) min kostar typ 99:- att köpa i affär Tyst

Josefinejumpforjoy.blogg.se

DinJejja
0

Jag har en från OBH Nordica :) med kermaiska plattor, den funkar kanon! :) Fick den i julklapp för några år sedan så vet inte vad den kotar dock.