Bal 09?
Någon som ska gå på balen vid studenten? Jag vet inte om jag ska gå eller inte… så dyrt med allt.
Hur gör ni? och har ni redan hittat klänning och vad hittar man det bäst?

Scala har ju fina klänningar :) Sen Var det en annan affär som fanns i täby c men jag kommer inte ihåg vad den hette. Men den har iaf lagt ner! ;) Jag är för liten för studentbal!
/Elvira :D
Jag har inte bestämt mig för att gå. Har kollat lite på klänningar och sånt.. Men vet inte :P det beror nog på hur många av dom man umgås med ska gå :)

I efterhand (Tog studenten för 2 år sedan) hade jag skippat balen, lägga ut så många tusen för 1 kväll. Har aldrig använt klänningen efteråt, tror inte jag gör det heller. Dessutom var det inte så roligt på vår bal, nästan alla hade åkt innan det var slut..
Jag kollar runt lite på klänningar, ska köpa en begagnad tror jag. De är så dyrt ändå. Vår bal är ganska fin med tanke på att vi är på Kalmar slott. Men som sagt jag kan ju inte veta om den är rolig innan. Tror det kan bli något minnesvärt ändå:P