Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1694 ggr
Fiona
0

Slingning & klipp i morgon

Nu har jag äntligen fått tummen ur r*ven och har beställt en klipp & slingtid i morgon. Tanken är att jag ska klippa bort det slitna & fixa till min snelugg som är alldeles för lång. Sen ska jag slinga håret också, jag är ju hel blond men ska nog lägga i mörka slingor. Jag trivs bra med så här blondt hår men det blir gult + jobbig utväxt. Kommer ju bli utväxt av slingorna också men inte lika markant. Så jag hade tänkt mig den här färgen , vad tror ni om det kommer det gå att få snyggt? =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

joooossan
0

Hårfärgen på den bilden är jättesnygg, men har du en bild på dig man kan jämföra med? :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild där man ser hårfärgen bra men det är dock inte lika gult i verkligheten som det är på bilden :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Marija
0

Åh vilken verkligen URLÄCKER färg (#0)! Tror absolut att den kommer passa dig Glad Vilken är din naturliga hårfärg?

Vi vill se bild på resultatet sen!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Fiona
0

#3 Ja den är läcker Flört Hmm var så länge jag hade min naturliga färg men den är mörkblond/mellanblond skulle jag tro ^^ Resultatbilder kommer i morgon =)

Funderar dock på att ha lite mer blont i än vad det är på bilden i #0 Obestämd

Jenny

joooossan
0

Tror det blir jättesnyggt! Färgen är verkligen supersnygg! :P

gullenos
0

Åh det kommer nog bli superfint! Jag vill också klippa mej ;)

Jojaton
0

#0 Är skitsnyggt verkligen! Tror det kommer passa jättebra på dig! :D

Johanna - Instagram

Fiona
0

Det blev inte den färgen, frissan tyckte att det skulle bli bättre om vi la i både ljus blondare slingor & blonda slingor som min naturliga färg. Och så sa hon att det går att lägga i mörkare slingor nästa gång om jag vill… Blev inte så mycket skilland men det tog bort det gula i alla fall ^^ Bild kan ni få senare om ni vill !

Jenny

Marija
0

Jaaa vi vill ha bild! Skrattande

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ganska dålig bild men man ser lite hur det blev, det är fortfarande lite gult men betydligt bätte än förut =) Dom oranga slingorna är inte orange i verkligheten :P

Jenny

Belindaa
0

#10 såh jätte fint ut ju! lite så här…vad heter det, melerat. Nej, det var inte rätt ord. Äsch, hoppas du fårstår, det som skiftar lite gran, skitfint!

gullenos
0

#10 Jättefint! Tycker inte det är gult :D

Fiona
0

Tackar =)

Jenny

Jojaton
0

Blev ju jättesnyggt det med :)

Johanna - Instagram

joooossan
0

Håller med, tycker det ser superbra ut! Absolut varken gult eller orange ;)

Fiona
0

tack =)

Jenny

Marija
0

#10 Åh så fint hår du har, jättefin färg med Glad