Shampomärke
Jag har alltid bara använt vanligt shampo och balsam, som ex Elvital och Wella. Är det nån av er som prövat lite "finare" märken från frisör och vet om det blev nån märkbar skillnad på håret?

Jag har använt silverschampo och dt blev märkbra skilland år det bra hållet, dock inget att rekomndera om man har egen brunn :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
jag beställer schampo från Artistry och märker absolut skillnad! När schampot är slut och jag använder VO5 eller liknande blir håret tungt och livlöst. så jag trivs absolut med schampot, men jag har alltid varit sån som inte bryr mig, men när jag väl fick testa så märktes det. men dock är det dyrt och kommer förmodligen snart att sluta med det.
Jag använder nästan alltid Dove eller Respons. Det är bäst för mitt hår iaf. ^^

Oftast Lóreal som jag köper hos frissan men nu har jag Niveas nyaste schampo o balsam o de tycker jag är riktigt bra faktiskt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

brukar andvända Oriflames olika produkter som jag tcker är jättebra
Använder Sunsilk.

sunsilk är jättebra tycker jag, sen använder jag matrix silvershampoo ibland:)
Använder också sunsilk. Funkar skitbra.

Jag använder inte speciellt, brukar bli det mamma köper ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Jag gör som Jossan, tar det som finns på hyllan ;) hhihi!
/Elvira :D

köper oftast schampo på lush och de är ganska dyra men dryga mina favoriter är BIG en burk 99kr, Snow fairy (både tvål och schampo) största flaskan 149kr, och deras schampokaka mot mjäll 79 kr.
får verkligen ur alla produkter jag sätter i håret luktar gott och är snällt mot hårbotten. räcker ett helt år.

Sunsilk tror jag det heter det jag änvänder. faktiskt bra det :D

Jag uppskattar Toni&Guys produkter!
// Lisa, medarbetare på Twilight
Använder Elvital jag :)