Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 2846 ggr
BudgieLove
0

hur får jag morotsröd hårfärg

Hej !

jag har provat olika typer av röd permanent röd hårfärg men inte lyckats få  morortsröd som jag vill ha  så jag undrar om nån här vet vilket märke & namn på färg jag ska köpa för att få ljust morotsröd ?

Oriel
0

Min syster köpte en färg som gjorde att hennes hår blev väldigt morotsröd, vilken dock inte var meningen. Men det beror på vad du har för hårfärg innan?

-' Rebecca Johansson

Jojaton
0

Vad har du för hårfärg just nu?

Johanna - Instagram

Santhe
0

Jag skulle tro någon Henna färg, fast det beror nog lite på vad du har för färg innan.

Aviendha
0

Jag hade en sådan färg, blev av misstag när jag skulle sätta i en röd färg i blonderat hår. Men jag fullkomligt älskade det! Kunde jag få till samma resultat igen så skulle jag nästan kunna byta ut mitt älskade svarta hår. Var i för kort tid. Annars kan du ju gå till frisören =)

kerre
0

det finns morotsröd manic panic färg och sen som skrivet ovan blek och sätt i henna min syster fick riktigt morotrött!

Aviendha
0

#5 Manic panic har massor med härliga färger! Men tyvärr så bleknar de ju ur efter bara några få tvättar. Fördelen är väl att den inte är skadlig (inte lika iaf) eftersom den inte färgar på samma sätt eller hur man ska säga. Hade deras knallröda och jag älskade den! Önskar den fanns i riktig färg eller vad man ska säga.

BudgieLove
0

Hej Allihopa !

Stort Tack för alla era svar jag fick !

jag har för ett tag sedan färgat mitt hår rött så det är nu mörkrött

färgade det med en färg som heter red beach men den blev inte bra

& inte var den snygg heller tyckte jag så jag är ute efter att bli riktigt ljus morots röd nu men har letat överallt efter en det men inte lyckats komma över nån morots röd färg vill gärna bli ljus morots röd

såg att att ni tipsade om nått som heter manic panic vart kan man köpa den färgen är det bara på hårsalonger man kan köpa den ?

gullenos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

DU kan ju annars få mitt hår..

haha :P

kerre
0

ångrar mig och skriver specials effects hårfärg för den håller minst tio gånger längre än manic panic. själv beställer jag från USA men den finns på madame le pinks hemsida också även om hon inte har alla färger men du kan ju kika om "din" färg finns där. det finns även utblandarfärg som du kan köpa till och blanda med om du skulle vilja ha andra nyanser. lycka till! färgen håller upp till två månader ungefär.