Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 1393 ggr
chanelffs
0

så bleek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är blek året om, ävem hur mycket jag försöker sola.. Finns det något sätt som gör att man kan bli brunare i solen?
Anvbänder BUS prokukter men jag vill inte att det ska vara fejk,
kan tänka mig att det inte finns, men jag kan ju alltid fråga, :)

Peppe
0

Jag är också superblek, har gett upp nu. Jag blir helt enkelt inte brun, inte ens röd. Haha

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gullenos
0

hörni vi kan starta en klubb. jag var i Miami i två veckor med 35 grader varje dag och jag var ute hela tiden. asså jag blev inte ens lite brunare asså jag e så blek att man blir bländad när man tittar på mej!!  jag körde tillochmed utan solkräm den sista veckan men inget hände!!!!!!!!!!!!!!

Anoziz
0

Jag solar solarium då och då. Men vill du inte göra det så finns de ju alltid spray-tannning. Mycket dyrare och håller inte lika länge, men vilket resultat! Och är inte skadligt någonstans, såsom solarium är..

Peppe
0

#2 ja jag låg en vecka och stekte i Turkiet för nåt år sen, tänkte att nu jäklar ska jag väl ändå blir brun, men icke! Inte ett dugg stekt blev jag, inte ens kokt =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gullenos
0

haha. men sola e ju så jvla tråkigt också tycker jag. jag står inte ut!!

chanelffs
0

gulllenos, aa visst kan vi starta en klubb! hahah, för det är samma sak för mig, mina kompisar blir bruna på 2 minuter och jag blir aaaaaaldrig det :/
lägger till en bild som skulle kunna vara jag till vänster och min kompis till höger ;)

gullenos
0

hah men jag vill pröva såndär spray tanning nån gång men det e lite konstigt en dag kommer man och man har inte varit utomlands eller nått och så e man helt brun hah :P

ElinH
0

Jag är också jätteblek, JÄMT.
Men struntsamma.. jag orkar inte bry mig längre xD

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

laFleur
0

Jag har också gett upp hoppet om att bli brun. Jag får bada i sololja för att inte bli som en kokt kräfta istället.

Se det såhär istället; om det någonsin blir modernt att vara blek igen så ligger vi steget före, eller? :P

gullenos
0

#9 Yes så är det jag orkar inte heller bry mig längre det är ju inte det livet handlar om precis :P!!

[Zkold]
0

Såhär bruna blev jag och min kompis en sommar i Kroatien för tre år sen.. nu mår man illa när man tittar sig själv i spegeln och ser ut som marlyn manson i hyn….

Marija
0

Jag blir brun på sommaren men blir jätteblek på vintern medans alla andra ser ut som dom nyss kommit ur solariumet Tungan ute

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Theres
0

Jag är brun järmfört med mamma, men blek järmföt med pappa :P

golf.ifokus.se

Eklang
0

#11 Du kan ju inte tala illa om Marilyn Manson. Haha Glad han som är så snygg SkämsOskyldig

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Jojaton
0

Jag är relativt brun året om, men mitt ansikte blir aaldrig brunt. Jätteblek i ansiktet, störigt!

Johanna - Instagram

[Zkold]
0

#14 haha! XD men han e ju rättså blek den mannen:P

Thea-Cazzy
0

samma här, solade hela sommaren, inte minsta lilla brunare :'( riktigt tråkigt är det!

Emelie-G
0

För några år sedan var det i princip omöjligt för mig att bli annat än röd, men nu några utlandsresor senare verkar det som jag har "övat upp" mitt pigment eller något i den stilen, för nu blir jag ganska brun :)

Thea-Cazzy
0

tvärtom för mig, när jag va liten blev jag ganska brun på sommaren, men nu är jag kritvit året runt XD

gullenos
0

Men det bästa e att man "smörjer in sig" med dove eller liknande året runt. Då blir huden mer motaglig för solen man blir lättare brun. Fast jag har inte tid för sånt tjafs hihi! ;)

Eklang
0

#16 jajamen. Men snygg är han och sjunga kan han. haha

Emma, medarbetare på Hästfoto.

[Wera]
0

#1 Samma här.

Blir aldrig brun, är jätte blek. Min mamma & mormor med även om dom är spanjorer. Blir aldrig brun hur mkt jag en solar, är blek till och med när jag varit i Spanien.

[Wera]
0

#11 Jisses vad bruna ni blev?!!! Förvånad

Thea-Cazzy
0

#20 det förklarar allt! När jag var liten hade jag ganska torrt skinn och fick smörja mig heela hela tiden! Men nu har det försvunnit och jag behöver nästan aldrig smörja mig, men ifall man kan bli brunare av det kanske man kan tänka på att börja smörja sig oftare Oskyldig Är det "farligt" att smörja in sig för ofta? Nu menar jag typ en gång om dagen, inte 10 xD

[Wera]
0

#24 Det torr jag inte ^^

#20 Åh… då kanske jag ska pröva med det då (Y)