så bleek

Jag är också superblek, har gett upp nu. Jag blir helt enkelt inte brun, inte ens röd. Haha
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

hörni vi kan starta en klubb. jag var i Miami i två veckor med 35 grader varje dag och jag var ute hela tiden. asså jag blev inte ens lite brunare asså jag e så blek att man blir bländad när man tittar på mej!! jag körde tillochmed utan solkräm den sista veckan men inget hände!!!!!!!!!!!!!!
/Elvira :D

Jag solar solarium då och då. Men vill du inte göra det så finns de ju alltid spray-tannning. Mycket dyrare och håller inte lika länge, men vilket resultat! Och är inte skadligt någonstans, såsom solarium är..

#2 ja jag låg en vecka och stekte i Turkiet för nåt år sen, tänkte att nu jäklar ska jag väl ändå blir brun, men icke! Inte ett dugg stekt blev jag, inte ens kokt =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

haha. men sola e ju så jvla tråkigt också tycker jag. jag står inte ut!!

hah men jag vill pröva såndär spray tanning nån gång men det e lite konstigt en dag kommer man och man har inte varit utomlands eller nått och så e man helt brun hah :P
Jag är också jätteblek, JÄMT.
Men struntsamma.. jag orkar inte bry mig längre xD
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jag har också gett upp hoppet om att bli brun. Jag får bada i sololja för att inte bli som en kokt kräfta istället.
Se det såhär istället; om det någonsin blir modernt att vara blek igen så ligger vi steget före, eller? :P

#9 Yes så är det jag orkar inte heller bry mig längre det är ju inte det livet handlar om precis :P!!
Jag blir brun på sommaren men blir jätteblek på vintern medans alla andra ser ut som dom nyss kommit ur solariumet 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#14 haha! XD men han e ju rättså blek den mannen:P

samma här, solade hela sommaren, inte minsta lilla brunare :'( riktigt tråkigt är det!
För några år sedan var det i princip omöjligt för mig att bli annat än röd, men nu några utlandsresor senare verkar det som jag har "övat upp" mitt pigment eller något i den stilen, för nu blir jag ganska brun :)

tvärtom för mig, när jag va liten blev jag ganska brun på sommaren, men nu är jag kritvit året runt XD

Men det bästa e att man "smörjer in sig" med dove eller liknande året runt. Då blir huden mer motaglig för solen man blir lättare brun. Fast jag har inte tid för sånt tjafs hihi! ;)
#1 Samma här.
Blir aldrig brun, är jätte blek. Min mamma & mormor med även om dom är spanjorer. Blir aldrig brun hur mkt jag en solar, är blek till och med när jag varit i Spanien.
#11 Jisses vad bruna ni blev?!!! 

#20 det förklarar allt! När jag var liten hade jag ganska torrt skinn och fick smörja mig heela hela tiden! Men nu har det försvunnit och jag behöver nästan aldrig smörja mig, men ifall man kan bli brunare av det kanske man kan tänka på att börja smörja sig oftare
Är det "farligt" att smörja in sig för ofta? Nu menar jag typ en gång om dagen, inte 10 xD
#24 Det torr jag inte ^^
#20 Åh… då kanske jag ska pröva med det då (Y)
han som är så snygg