Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 798 ggr
Emelie-G
0

Impulsshopping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara jag eller blir man mycket gladare av impulsshopping än av planerad sådan? Hittade idag den här klänningen, bilden gör den inte riktigt rättvisa men den är underbar Skrattande Kunde helt enkelt inte låta bli när det bara fanns en av den och i min storlek dessutom, och efter att ha provat den för skojs skull såg jag även att den var nedsatt från 1500 till 500! Då var jag bara tvungen att köpa den haha :p

Frågan är nu - när ska jag använda den? Tänkte skolavslutning först men då vill jag ha något mer färgglatt, och skulle nog känna mig lite väl uppklädd med den en vanlig utekväll.. :p

Honungskaka
0

Gud vad härlig!

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Jojaton
0

Riktigt fin! Precis sådana klänningar som är precis i min smak :)

Annars kan man ju "piffa" upp det med någon färgglad kofta eller snygga accesoarer ;D

Johanna - Instagram

Fiona
0

Gud vilken fin =) Du kan ju klä ner den om den känns för uppklädd, addera med ex. naturel kofta, tights & stövlar ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

joooossan
0

Riktigt snygg! I sommar kommer du vara stencool med den och bara ett par skor! Vill du vara mer färgglad så tycker jag som #2, du kan ju som #3 även säger neytralisera den lite om du tycker den är lite för fin ;)

Jag är också bra på att impulsköpa Tyst Men det mår man bra av ibland! ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

LinnB
0

Impulsshoppning är så rätt!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Marija
0

Riktigt fin var den!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Emelie-G
0

Tack för tipsen, har även kommit på när jag kan använda den :) Ska på en ganska stor fest i slutet av april för tre kompisar som fyller år ganska tätt, och då är det gossip girl tema så alla ska vara ganska uppklädda och ha masker =)

Anna
0

Jättesnygg!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

joooossan
0

#7 Låter perfekt, dessutom låter det superkul! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Belindaa
0

Välldigt fin! :D

Marija
0

Gud vad kul det lät med Gossip Girl tema!

Anna
0

#7 Ja det låter ju perfekt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

Jo det ska bli kul med tema och allt, tänk om någon tar fel på nån som i serien och det blir värsta dramatiken ;) eller om någon misstolkar vilken typ av mask det är och kommer med en screammask eller nåt liknande :p

Marija
0

#13 Haha! En screammask, det skulle vara något Skrattande

Jojaton
0

Låter som en toppenidé ;D

Johanna - Instagram

Honungskaka
0

Hmmm, det finns jätte fins masker i Venedig men antar att du inte åker dit under dom närmsta veckorna så då kan du ju kolla in lite olika maskerad ställen…

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Buffaomini
0

jag tycker jag har svårt att hitta nägot när jag verkligen behöver men hittar mkt annat. jag älskar att inpulsshoppa eller att göra en planerad inpulsshopping = jag har bestämt mig för att shoppa men vet inte riktig vad :p

snygg klänning