Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 736 ggr
joooossan
0

Alla hjärtans dag, 14/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon, 14/2 är det alla hjärtans dag. Uppmärksammar ni de speciellt eller är det en helt vanlig dag för er?

Har ni planerat att göra något roligt, intressant, spännande eller kärleksfullt?

Berätta! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

[Quellii]
0

Jag ska jobba dag imorgon, sen blir det mys hemma med älskling :)

Fiona
0

Har ingen att mysa med eller vakta upp ;P Men jag ska iaf på dop i morgon och släkträff efter det , så jag är iag omgiven av folk jag tycker om (:

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Buffaomini
0

sak nog träna. äta gott. ge min present till sambon. se en bra film
sen har jag inte kommit så mkt längre i några speciella planer

KolyaMusseHippaDyzio
0

Jag ska på hoppträning :P

soetisen
0

Är tyvärr singel så jag har ingen att fira med :/ Det är iallafall inte skola imorgon så man slipper att se alla par.

Men jag ska äta tårta med familjen :)

- Medarbetare på studier.ifokus

joooossan
0

Jag själv hade tänkt göra en smörgåstårta till min mamma och pappa, brossan lär knappast äta den dock ;) Tänkte göra den hjärtformad, för att symbolisera lite :)

Annars blir det säkert att mamma köper geléhjärtan, suck, jag har godisförbud!

Hoppas alla får en trevlig dag imorgon! :)

Migoff
0

Jag ska mysa med familjen :)

neonrosa
0

Fyller 14 idag, så det kommer en massa släkt hit snartGlad

Angelclaw
0

#8 Grattis :)

Jag jobbar och sen ska jag hem och sova. Sambon är borta så det blir inte nåt speciellt, men det stör mig inte så mkt!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

joooossan
0

#8 Åh! Stort grattis! :)

[Quellii]
0

#8 GRATTIS! :D

joooossan
0

När jag vaknade idag och gick ner för frukost hade mamma dukat, pappa satt och åt och mamma var ute med vovven.

Hon hade köpt chokladhjärtan till min bror och eftersom jag har godisförbud hade hon köpt jordgubbar som låg i en hjärtformad "ask".

Hon hade även köpt blommor till oss! Snacka om att känns sig uppvaktad! :D

Nu har jag iallafall gjort en smörgåstårta som jag ska bjuda familjen på ikväll lagom till melodifestivalen hade jag tänkt :) Håller även på att leta upp ett recept till blåbärsmuffins, såg att vi hade frysta blåbär, mums!

Hoppas ni får en fortsatt alla hjärtans dag! Skrattande

Katter3
0

Jag har storstädat kaninburarna och varit ute och ridit en riktigt härlig runda. En bättre alla hjärtans dag kan jag inte tänka mig. :)

Min familj gör inget speciellt på alla hjärtans dag. Vi ska mysa framför teven som vi brukar på lördagskvällar. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

johan86an
0

har alltid haft problem med den dagen men för en gångs skull så var de inte så farligt i år! de var skönt faktiskt:D