Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1145 ggr
Eazyy
0

Platinablond

Tänkte färga mitt hår platinablondt hemma.
Men vilket märke borde jag satsa på? :)

Fiona
0

Vilken hårfärg har du nu? Kommer inte ihgåg vilket märke jag brukar använda men finns at köpa på ica, lindex osv en blå förpackning ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

IdaS-A
0

jag kör med jane hellen mood ultrablond

gullenos
0

Jag har inte så bra koll på färgning. Men hoppas det blir bra och inte orange :P ;)

Livzson
0

Hoppas du får resultatet du vill ha :)

Har hört från mina platinablonda vänner att silvershampoo har bra effekt för deras hår.. Du kan ju alltid testa det med!

// Lisa, medarbetare på Twilight

Fiona
0

#4 Silverschampo funkar bar sålänge man inte har egen brunn. Har man egen brunn så får håret gröna nyasner efter några veckor :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Livzson
0

# Haha okej. Måste fråga om någon av dom har egen brunn nu.. ;)

Marija
0

Vare sig man har egen brunn eller inte så får man lila nyanser i håret om man har i silverschampoot för länge.

Min kompis har alltid velat ha lite lilaaktigt hår men fick inte färga så hon låtsades "missfärga" med silverschampoo Flört

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jojaton
0

#7 Haha, smart Flört

Johanna - Instagram

Marija
0

#8 Haha ja! Och det vart faktiskt riktigt snyggt på henne, hon hade väldigt platinablondt hår då och tänk er då med lila "slingor"!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Livzson
0

Vad smidigt det känns att ha mörkt hår nu..  ;)

Livzson
0

Vad smidigt det känns att ha mörkt hår nu..  ;)

Fiona
0

#7 Haha smart knep ;) Men somsagt inte många som vill ha gröna slinor, eller vad vet jag Oskyldig

Jenny