OT: Mars
Bara jag som känner att tiden går grymt fort? Nu är det redan mars!
Har ni några planer inför den nya månaden? Kanske mål?
Berätta! 
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Tja, ska sy en liten teddybjörn i plugget, visa upp mina nya kläder jag shoppat. Klippa mig i en galet snygg frisyr och försöka komma in i tempot igen , går ju i skolan då -.-! Ska kanske sy till något av plaggen jag viset under Egna Kläder och planera inför min födelsedags fest. 
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

Hmm Mars, det första jag tänker på är att jag fyller 16 den 23 ^^ Planer är att åka med en travtränare i byn till travet och sköta hans hästar samt tvätta sulkys i fem lördagar framöver och tjäna lite pengar på det. Jag ska ut på utställning med marsvinen. Jag hoppas att jag hittar någon som kan hjälpa mig med dressyren med min pålle så att vi kommer någonstans. Jag ska verkligen börja ta tag i skolan nu, slutklämmen :P Shoppa lite vårkläder och sånt … Det är väl de jag kommer på nu 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Överleva…
Gratta pappa i slutet på mars. Han blir 65 å får gå i pension o vara ledig…
Ullared den 16 med!!
Men det är ruggigt va fort året har gått hittills, tycker iof att det kan gå lite fortare fram till juni…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag hatr inga större planer. Men snart ska jag åka till fjällen igen men den här gången med klassen Sen är det prao vecka 13 och 14 :)
/Elvira :D

Mina mål….Spara alla pengar jag får in, så jag kan shoppa mycket då vi nog far till Sthlm på påsklovet ;)

Svenska nationella - blä.
Sen finns det såklart bättre saker också. Ska försöka få tag i en Wacom Ritplatta och öva, öva, öva så jag blir en jäkel på att rita i Photoshop.. 
// Lisa, medarbetare på Twilight
Min första tanke var: "MARS! VÅR!"
Sedan kollade jag ut genom fönstret och möttes av 1m snö.
Nej men det ska bli skönt med lov nu, ska försöka åka mycket skidor denna månad, hoppas det börjar smälta lite också 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Juste, nu har väll dom i norrland sportlov eller? I sthlm har man ju sportlov v.9 ;)
/Elvira :D

Oj, jag hade stortlov förförra veckan ;) Gick i skolan förra, nu är man tillbaka i verkligheten ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#8 Japp, äntligen har vi sportlov!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus