BUS
Är det någon som vet någon bra brun utan sol? jag har haft Dove nu men tycker den bara va bra i början…
Har precis färgat mitt hår brunt från ljusblont så nu ser jag megablek ut… hehe…

Jag tycker Dove är bra, den finns ju i två nyanser kolla om det är den ljusaste du har då kan du ju gå upp ett snäpp.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag brukar inte använda brun utan sol. Däremot funderar jag starkt på att köpa ett par "vitamin/brun-tabletter". En vän till mig har använt det och hon såg verkligen resultat! Det är alltså inga tabletter med massa "skit" i utan mest vitaminer och sådant som är bra :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#2 häftigt, blir man bara brun av dem sådär utan att sola ? :o
Jag tycker att dove e dålig för den blir inte jämn. Sen kan den bli gul/orange och efter jag hade det färgade det av sig i min säng!!!!!! ;(
/Elvira :D

De jag känner som använder dom har kombinerat tabletterna med lite solning. Men de har absolut sett resultat!
Finns att köpa på Life :)

Trevligt! Kanske värt att testa om det inte är svindyrt ';)
/Elvira :D
#2 min kompis har sånna men hon blev orange av dom tabletterna jag vet inte vad hon hade köpt dom, men de kanske är värt ett försök? :D

#6 Okej, vet du vilka av tabletterna hon använde? Det finns ju några att välja mellan ;)
Har just nu två kompisar som använder det och de har då inte blivit "missfärgade" :)