Ny hårfärg
Efter att ha varit ljusblond i 7 år så ville jag ändra mitt utseende.. Min riktiga hårfärg är mellanblond å jag ville ha den färgen tillbaka. Men när jag gick till frisören så blev de lite mörkt, brunt typ! :O men dom sa att de skulle ljusna som jag fattade det..
Vi fick lägga i typ 3 varmare toningar också för mitt hår blev grått på vissa ställen där de blonda slingorna var kvar. Är fortfarande lite grått men ska dit igen och lägga i mer varma toningar.
Hur har det blivit för er som varit tokblonda och färgat det mörkare?

Några i skolan som färgade från blont till brunt blev typ grönt & gult :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Min kompis färgade från blondt till brunt, hon fick en lite grå och dassig brunfärg (nästan lite grönt) 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

När jag färgat själv blev jag för många år sen svarthårig fast jag skulle bli typ guldbrun. andra gången blev jag grönhårig och nu gick jag till frissan sista gången och vart nästan svarthårig…Det är flera månaders sen och nu har färgen blekts så pass att det är den som jag ville ha…Trodde att frissan skulle kunna fixa det bättre än jag…
Nu ska jag bli blond igen tänkte jag men jag ska göra slingor.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Måste däremot säga att jag verkligen tyckte att du passade i det bruna!
När jag färgade från blont till brunt gjorde jag det hos frissan och det blev superbra, jag blev verkligen kanon-nöjd! :D
Är du inte nöjd med resultatet tycker jag du ska gå tillbaka till frissan så de får göra det till Du blir nöjd med det! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#4 Tack så mycket! Jo jag ska tillbaka onsdag nu i veckan så de ska lägga i lite varmare toningar i det så att det inte ser så färglöst och dassigt ut. Hoppas verkligen att det blir bättre, men börjar ändå att vänja mig vid färgen… den känns mer mig faktiskt.