Klippa ögonbryn
Nu fick jag något ryck om att jag skulle klippa mina ögonbryn för jag tycker att dom är något långa. Provade att klippa med kamm och sax (självklart). Hehe, vart inte så bra, inte alls närmare bestämt.
Men tills nästa gång jag får detta ryck, när minna ögonbryn har växt ut dvs, har ni några tips tills dess?
Det beror väl på vad "problemet" är. Är de för korta/syns dåligt? Då kan en ögonbrynspenna vara bra. Man duttar i så de ser mer markerade ut än de är.
Ser de bara onatruliga ut för att stråna är avhuggna på den grövsta platsen? Hmm. Då vet jag inte. Kanske kan en brynpenna fixa det med?
Paulina

Om du kammar ögonbrynen uppåt, mot hårfästet så kommer de längsta stråna komma utanför själva ögonbrynens form. De kan du toppa, tänk bara på att inte ta för mycket.
Har du provat det? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Make up store har en jättebra liten "anskniv" eller vad man ska kalla det för ögonbryn. Gå in och kolla med dem de hjälper dig nog gärna!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 Haha, mitt på ögonbrynen så är det så kort att dom knappt, och i slutet av ögonbrynen så synd dom inte alls, då stråna va så få och ganska ljusa. Jo, det får bli ditmålade ögonbryn en stund =P
#2 Jag har hört detta förut men jag har lite svårt med att komma underfull med hur jag ska gå till väga.
Anledningen till att jag vid 19 års ålder fick ryck om att dom måste klippas är för att jag har skaffat lugg, och då "tussar" luggen till ögonbrynen hela tiden. Inte så charmigt! Förut brydde jag mig inte nämnvärt.