Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1437 ggr
Marija
0

Värmeskydd

Vad brukar ni använda för värmeskydd till håret? Vad kostar det och vart går det att köpa?

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gasoline
0

Jag vill oxå veta lite mer om sådanna saker, så jag skriver en komentar så jag blir underättad vid svar ;) Dessutom passar jag på att putta upp.

Emelie-G
0

Använder just nu Scandinavian Formula värmespray som jag köpt på Kicks för runt 100-lappen, och använde tidigare Loreal Hot Straight (spray) köpt på HM för ca 50:-. Jag vet inte om något av dem hjälper särskitl mycket egentligen, har en ganska bra plattång från GA.MA som inte sliter särskilt mycket på håret men det känns ändå bäst att använda värmeskydd. I vilket fall så luktar håret iaf gott efter att man har sprayat det :p

Fiona
0

Jag använder Loreal Hot Straight (kräm) vet inte om det funkar men känns bra att ha i det i alla fall. Jag använder inte fön, platt/locktång så ofta men känns bra att ha i något före i alla fall ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Eostra
0

Osis+ iron serum tror jag det heter. ;p Både plattar och fönar håret varje dag så borde väl skaffa något till..

Marija
0

Köpte ett värmeskydd idag, Loreal Studio Straight (en rosa flaska, spray).

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gasoline
0

#4 Är den bra? Men om man tex lockar håret och har det där i, hjälper det till att bevara lockarna då oxå? För jag vet inte hur man gör för att få håret att vara lockigt en längre tid.

joooossan
0

Hehe (A) Använder inget! ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Eostra
0

#6 Ingen aning faktist, brukar aldrig locka mitt hår. :p

Belindaa
0

Använder inte heller något (A) och jag har i skum och fönar så gott som varje dag, så egentligen vore det ju inte så dumt…;) haha.

KolyaMusseHippaDyzio
0

jag använde plattång varje dag förut men det blev inte bra mitt hår slutade växa och ja e bara 14 år så ja använder inte sånt längre :P

neonrosa
0

Håret slutar väl inte växa för att man använder plattång? :p

Gasoline
0

11 Nej, det tror jag inte, däremot bli slitet och att det går av.

Jojaton
0

#11 Som #12 säger så slits det ju och går av, och då uppfattar man ju det som att det slutar växa eftersom det inte blir längre.

Johanna - Instagram

Eostra
0

Har plattat mitt hår nästan varje dag i snart 4 år, förut oftast utan värmeskydd + att jag fönat det väldigt ofta, och det växer som ogräs. :p

emsems
0

jag använder Hot Straight spray…