tips
någon som har bra tips på billigt bra shampoo,balsam och inpackning? som gärna luktar gott:D
Om den är bra beror väl helt på vilken hårtyp du har.
Använder själv Dove, oftast kan man hitta den rätt billigt och mitt hår blir mjukt och känns rent. Dock ger den ingen volym eller något.
jag har tjockt ganska lång blont hår. har inte färgat på ca 2år nu. är väl normalt, inte fett å inte heller torrt:)
Schwartzkopf Gliss använder jag (finns olika för olika hårtyper). Och det byter jag inte ut. Det enda andra jag kan tänka mig använda är schampoon osv. från XL/Grazette, men då hamnar vi genast i en dyrare prisklass, och finns bara på salonger, inte i vanliga affärer.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag har dyra produkter från salong nu men de blir ju minst 500kr i månaden å de e för mkt!
#4 Då skulle jag testa Schwarzkopf Gliss om jag var du. Jag är i alla fall helnöjd, aldrig testat nåt annat schampoo från vanlig affär som gett lika bra resultat. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
okey:)
Tycker att garnier fructis är bra, och billigt.
Schwarzkopf Gliss använder jag också och det är jättebra.

Använder också gliss, den rosa serien just för att den luktar gott, haha ;)
använder gliss jag med en rosa serie kommer inte ihåg va dem hette men dem e as bra! :)

Jag måste erkänna att just hårprodukter är jag väldigt slarvig med
Jag använder det som står i duschen helt enkelt ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Kan tillägga at jag också varierar ibland och tar vad som står i duschen, gillar även Dove och VO5. :)

Köp hos frisör är mitt tips, drygt o bättre för håret. Mitt hår är lockigt och torrt men efter några år med bra produkter så har det blivit mycket bättre. Min frisör sa att de hårprodukterna kostar mer för det är mindre skräp och mer naturliga medel. Det kan vara säljarsnack men testade som sagt och har märkt en stor skillnad.
de vart att ja fortsatt med salongs produkterna ändå:P