Frisyr
Jag ska klippa mig på sportlovet hade jag tänkt och tänkte höra mer er lite…
Jag har jättelångt blont hår nu, mittbena och hemsk utväxt. Håret går nästan ner till midjan, iallafall de längsta stråna, sedan blir det kortare och kortare så att säga. Eftersom jag även har riktigt tjockt hår är det tungt och livlöst… är helt enkelt supertrött på det :p
Är också trött på mittbena då jag aldrig har lyckats få den 100% rak så nu ska jag be frisören fixa snedbena till mig istället ;)
Vad tror ni om den här frisyren (fast blond)? Jag vill ha något enkelt och lättskött, ingenting extremt men som ändå går att styla. Lång lugg vill jag ha så jag kan sätta upp den.
Men vad tror ni, ser den OK ut? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag tror att det blir jätte snyggt ! :)

snyggt tror det blir bra;) Åå den där färgen var grymt snygg på tjejen;)
Hihi, jag har nästan exakt den frisyren (något kortare lugg dock) samt tonade mig till den färgen får drygt en månad sen =) Är en lättskött frisyr, bara att dra ut något som liknar en sidbena på morgonen och sen är det inget mer (inte för mig iaf, det beror ju på hur ens hår beter sig ;)).
Med vänliga hälsningar
Chess

Tror att du skulle passa bra i den frisyren. En snygg frisyr som lätt går att sätta upp i tofs om man behöver det i stallet

Sjukt snygg med den färgen!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jättesnygg frisyr och jag gillade den färgen med!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Frisyren är jättefin och jag tror att den kommer passa dig bra. :)
Färgen var riktigt snygg den med!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Ser bra ut! =)
kommer se bra ut på dig Anna! :)
Ja, den frisyren tror jag kommer passa bra. :)
jag tror det blir superfint! jag har typ samma, fast mer längd och ngt kortare lugg (som i princip går att sätta upp) och jag trivs jätte bra med det.

snyggt