Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 875 ggr
Kitty41
0

Studentpresent

Måste ju börja i tid med sånt här, det värsta jag vet är när man är ute i sista sekunden och det är jag ju typ alltid ändå (;.

Så, till saken: Jag har NOLL koll på det här! Kan ingen ge mig tips på en bra studentpresent?

Skriv mkt, alla svar uppskattas! :)

Buffaomini
0

smycken, presentkort, glas, saker till en egen lägenhet
så klart - blommor

Marija
0

Nu påminde du mej om att min syster tar studenten i sommar.. hehe :P Känner att jag också behöver tips!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Repoort
0

Är det till en kille eller tjej

Kitty41
0

tjej :). och hur mkt kan det kosta ungegär? haha, känner arr jag är helt lost xD

tack för tipsen, kom med fler tack! :)

[chriistina]
0

Hur mycket det kostar beror väl lite på hur nära släkt/vän man är med studenten.
Jag fick rätt mkt pengar när jag tog studenten i våras. Kan värka trist men jag blev väldigt glad för det var vad jag behövde just då. Tycker flyttsaker är rätt trist. Men smycken och vaser/skålar i glas med ex något i är rätt travligt att få =)

LindaKarlstrom
0

När min bror tog studenten fick han en gul/blå presentförpackning med olika sorters te och tillbehör Oskyldig Kankse inte roligaste presenten, men det var uppskattat!

Reining
0

Smycken eller fina glas tycker jag är bra och typiska studentpresenter, man behåller ju (förhoppningsvis) sådana saker om man jämför med pengar som man antagligen inte behåller lika länge. Lycka till

Aviendha
0

Jag har tänkt som födelsedag ungefär. Sen kan man ju ge allt möjligt från smycken till uplevelser. Fick själv kamera, akvarium, presentkort och en resa.