Löshår ?
Hejsan ! jag funderar på att skaffa hårförlängning med clips , men jag undrar om de är svårt att sy fast clipsen själv på hårtränset ?
Går de att ta ur håret t ex när man sover ?
Några tips på vart man kan köpa det ? :) i uppsala eller om de går att skicka efter :)
hej det är jätte enkelt att sy fast clipsen själv(har clips själv så) jo du kan ta bort dem när du sover det måste man nästan för det kan bli tovigt .och vart du än köper ifrpn köp ÄKTA hår det håller längre och ser inte så onaturligt ut:D mitt löshår kommer från www.tajmahal.se
det är sjuklt biligt och jätte bra kavlite snabb leverans och så är håret äkta
okej , tack så mkt :D
är det något speciellt man behöver tvätta håret med ? :)
Och om man beställer träns ifrån tajmahal vilka clips är de då man behöver köpa , små eller stora ? :P
Ungefär vilken längd behövs minst för att håret gå lite över bröstet ?
Hoppas nån orkar svara på frågorna x)
nej eftersom de e äkta så tvättar du det som vanligt men du får absolut inte borsta med borste eller kam för då åker håret av så su måste borsta det ´med svinhårborste eller såna här borstar med mjuksa strån
dem små e bäst dem syns inte lika mycket men de är inte så mycket skillnad
jag köpte 60 cms hår för jag trodde de skulle vara för kort med 56. men de va jätte långt så jag fick klippa,men de måste du endå göra senare eftersom håret är rakt klippt så måste du anpassa löshåret för din egna frisyr
#3 Passar på att fråa i den här tråden, istället för att skapa en uppsjö av trådar. (; Har själv funderat på att skaffa löshår med clips. Men när man ska anpassa det till sin egen frisyr, ska man bara ta på sig det som vanligt och sedan gå till frisören? :S För liksom, då måste de väl ta ur dem - om de ska tvätta håret och hålla på? Eller har jag fått något om bakfoten? ;P
Clips sätter man ju i och ur när man vill :)
#4 de e bara att ta på det eller ta med det och låt dem sätta fast det medans dem klipper det spelar ingen roll
#12 Okej, tack. (:

är det inte svårt att få i det så att det sitter bra bak och så?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#14 man tuperar och sprayar där clipsen ska sitta för annars glider dem av ,och sen är det lättare också om man får hjälp med att sätta fast det ,man kan ju lägga fast det själv men det är svårt att få det snyggt
#14 Jag tror att man vänjer sig efter ett tag. (; Som #15 sa, så ska man tupera och hålla på. Men man kan ju öva några gånger innan, så man inte står där framför spegeln på morgonen, har försovit sig, och ska försöka sätta i dem snyggt. (;

#15, 16 Ok! Tack är nog inget för mig då, får satsa på fast hårförlängning nån gång när jag blir rik!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!