spray tanning
Jag e skitsugen på att göra en helkropps spraytanning.
men hur blir de egentligen, är rädd för att bli helt fläckig när färgen sedan försvinner.
nån som gjort de? hur har de blivit?
Jag har haft vänner som gjort det. De fick ställa sig i en duschliknande kabin och så sprayades de. De fick stå i speciella positioner för att det skulle bli jämnt och resultatet blev faktiskt bra. Dock bleknar det ju rätt fort, från att ha var jätte"brun" till att vara strax över medel på lite mer än en vecka.
Om du går till en salong så borde de veta om fläckar och sådant. Kanske kan man få det om man är extremt torr i vissa partier eller så? Det borde de kunna veta i vilket fall.
Usch vad virrig jag är, måste nog sova en sväng :S
Paulina
haha tack :) jaa jag ska ju till en salong :) man får väl gå dit en gång i veckan för att behålla färgen :P
tack iaf :) sov gott ;)
ringde å snacka me dom så en kvart senare va ja på väg :P
nu e jag brun :P haha :D just nu ser de bra ut men ja får väl se imorgon hur de ser ut när färgen sjunkit in :)
#3 Jag ska med gå och spraya mig snart har jag tänkt, lite tråkigt att det inte håller mer än en vecka bara tycker jag. Vad tog dom för pris där du var?
#4 ne de höll inte alls länge! och blev lixom fläckigt efter några dagar..
240 tror ja de kostade :) minns inte riktigt :P ahha!

Hur ofta ska man göra det för att det ska hålla sig bra?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hoppsan…läste noggrannare nu och såg att det bara höll ca: 1 vecka… det blir ju lite dyrt att gå och göra regelbundet då men kanske då och då innan nått speciellt
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
jag blev jätte nöjd i början, men efter några dagar så blev jag fläcklig. Och det var inte värt pengarna om man säger så :S kanske om man ska på bal eller göra ngt speciellt.
Men en rolig upplevelse var det iallfall!
hon som spraytanna mig sa att de blir bättre ju fler ggr man gör, hon rekomenderade varannan vecka :) då blir de ju 500kr i månaden typ