Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1016 ggr
[Quellii]
0

Om silvershampo..?

Hur fungerar egentligen silvershapot? Jag vet att det ska slå ut dom gula tonerna i blondt hår, men är det betående? Eller blir det gult igen efter nån tvätt?

VictoriaB
0

det blir inte gult igen

Taci
0

#1, jaså? Mitt hår blir definitivt gulare igen efter att jag inte tvättat med silvershampoo på länge.

JMax
0

mitt blev inte heller gult igen, använde silverschampot kanske två ggr vecka

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Taci
0

#3, jo men jag menar om man slutar med shampoot. Jag slutade använda det i flera månader, o redan efter nån månad så hade det gulnat lite. :)

JMax
0

Aha! Men jag trodde resultatet skulle vara bestående.

Kanske är olika för olika schampon?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Taci
0

#5, ingen aning faktiskt. Jag använde Matrix iaf :)

Kanske nån som har all fakta om saken (;

Fiona
0

Jag har slutat använda mitt för tillfället då vi har egen brunn, vilket gör att effekten blir gröna nyanser i håret. Men det har blivit gulare sen jag slutade, slutatde för 2 veckor sedan eller något. Men kan verkligen rekomendera det!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Quellii]
0

#7 Oj okej, vi har också egen brunn, undrar hur det blir då..?

- -- -- -- - -- -- -- - -- -- --

Men blir det lika gult som innan eller blir det bara gulare än vanligt?

Taci
0

#8, mitt blev iaf inte gulare, utan likadant som innan silvershampoot :)

VictoriaB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den här använder jag man sprayar den på håret efter man dushat (på handdukstorkat hår)och så upprepar man de några gånger och de håller i  det är som blondering men de slår ut alla gula toner men man ska inte spraya för mycket då blir de blått

http://www.eleven.se/revlon-professional-equave-2-phase-perfect-blonde-conditioner-4885.html

Fiona
0

#8 mitt fick i alla fall gröna toner efter ett tag… Inte så roligt ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg