Svea mössor?
Hej! Någon som vet vart man kan köpa sveamössor på nätet, såna där helt vanliga med text där fram.
Tacksam för svar!
nelly ,kanske?
eller inte

har kollat på nelly, dom har inte såna :(
Snälla köp inte, varenda unge har ju det och dom är så uttjatade.. 
www.junkyard.se hade svea mössor såg jag

Å snälla låt bli
Jag tycker att det är otroligt onödigt att betala 400 spänn för en mössa (eller vad dom nu kostar) och så är det big fjortisstämpel ;P hehe men det är vad jag tycker ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag tycker dom är fina iallafal..
KÖP INTE. spyr på dessa mössor
Det är väl inte ni som ska bestämma vad en person tycker är snyggt och inte? Folk får väl ha vad dom vill. Säg inte att hon inte ska köpa, det avgör hon själv.
Ni kan säga att ni tycker dom är fula, men ni ska inte säga åt någon om någon ska köpa eller inte! Skärning nu va.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ingen aning om vart man kan köpa sådana via nätet, men jag vet däremot en affär på Södermalm där de säljer Svea-mössor.
Jo, Svea säljer liksom svea mössor (a), tror min (som jag inte använder längre) kostade typ 150 spänn, så nej, dom är inte så dyra.
Ligger på drottninggatan inne på SOUK!
Säger inte åt dig att inte köpa, men det e verkligen Fiona (#6) säger - big fjortisstämpel! Nej fy, jag gillar dem verkligen inte :)

#12Nehe men då behöver du ju inte kommentera över huvud taget..

Åhléns varuhus (Göteborg iallafall där köpte jag min.) Kan tillägga att jag är över trettio så är inte fjortis sedan läääänge. Mössan är praktisk.
Asså vafan sluta med det där jäkla fjortis snacket …. Det e väll Maja som bestämmer ifall hon vill ha eller inte ?
#15: Lite efter.. Läs några inlägg upp bara.
#16 ??

skit samma om de e fjortisstämpel på mössan? bara för de måste de ju inte betyda att man är en fjortis!?
Finns nya svea mössor som säljs av företag inne på tradera.se är lite bättre pris, kanske kan vara värt att ta dig en titt? 
Lycka till!

Tack för svaren alla :D

Min lilla kusin som ärnyss fyllda ett har en mörkblå svea mössa som han är superfräck i ;)
Vad kostar de?
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

typ 150^^

Jag köpte min på pondus på torp köpcenter i uddevalla för 150kr

Kan de kanske finnas på Åhlens city ?