OT Bloggning
Några här som bloggar? Behöver ju inte vara om glamour, men kanske många som iaf har med glamour på ett litet hörn? :)
Jag bloggar - shonali.blogg.se (besök gärna :D) - om lite allt möjligt, hästar, foto, kläder/mode/glamour och musik. Startade bloggen igår efter att ha haft en annan blogg, så den är lite tom för tillfället - men det kommer fyllas på med tiden.
Johanna - Instagram
Har bloggat till och från sen i somras, och skriver bla om shopping, dagens outfit och liknande vilket väl är lite glamourigt :p
Har bloggat sen i augusti uppdaterar minst tre ggr per dag och skriver om shopping personligt mode m.m
Jag är inte det minsta glamourös i mitt bloggande, om jag inte hittat något som jag vill tipsa om. Mest funderingar, anekdoter och vardagshändelser för att jag käner för det ;)
Paulina

Fotoblogg samt lite av varje.
Hade en meningslös blogg om ditten och datten som jag numera har övergivit. För visst är det roligare att läsa (och skriva) om något vettigt? Har därför en blogg om hur det är att studera på högskola (mer precist om att plugga till civilingejör i bioteknik på CTH). På sitt sätt är det kanske lite glamoröst att utbilda sig, om man bortser från att man i princip har två heltidsjobb:
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
min fotoblogg: www.isabellealmqvist.blogg.se