Ajdå! Pinsamt!?
Amelia och Silvstedt hade lika dress på Samma gala!
Lite jobbigt! Vem passar bäst i den?
Länk till artiklen
http://www.aftonbladet.se/mode/article1069939.ab

Shitt…Ja det har man ju hört att det e rätt syndigt att komma på samma gala med samma out-fit..
Tycker inte klänningen var snygg, men Viktoria bär nog upp den bäst, enligt mig. På den andra tjejen ser det lite ut som en byxdress. :P

Victoria bär ju upp den, men hon passar inte i den färgen, hon blir ju blek!
Victoria passa bäst i den . Men håller med #3 an att hon blir blek i den.

Tycker Viktoria passar bättre i den, men Amelia hade finare höfter att passa ut klänningen i.

Jag tycker som ni andra att Viktoria är bäst i den,men att hon är för blek för den färgen. Så om det r någon vinnare och förlorare så tycker jag ändå att Viktoria är förloraren fast hon bär upp den bäst,men hon har hamnat i helt fel färg för att det ska vara snyggt på henne. Jag tycker bara det ser dumt ut på henne när hon är så blek som hon är. Helt min åsikt.
Enligt de där bilderna, Victoria. Men är väl inte så konstigt eftersom hennes bild är bra mycket bättre…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
tycker amelia passade bäst faktiskt. kanske för att jag tycker hon är snyggare :P

#5 Håller med!

Och Amelia hade helt klart valt den snyggaste handväskan till klänningen!

Victoria passar solklart bäst i den :)
Viktoria bär upp den bäst, men färgvalet var dåligt.
Hanna
Tycker den är finast på Amelia för Victoria ser så blek ut i den, men hon (Victoria) bär upp den bäst :)

Victoria :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Amelia : )
tycker silversdht bär upp den bättre än Amelia. Men färgen passar vädigt bra med amelias hudton.
Victoria passar bäst i den enligt mig. :P

Victoria bär upp kläningen snyggast på denna bilden iaf.

Såg i någon tidning, kan det vara i chick eller senaste solo? aja anyway, tjejer som kommit i samma klänningar, flera bilder. Då hade någon samma klänning som dessa, passade bra i den. Tycker nog ändå att Vickan passar väldigt bra i denna klänningen, men väck med axelbanden tycker jag

viktoria (:
Amelia :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Victoria, tycker jag.
Victoria, men Amelia verkade inte precis vara medveten om att någon tog den där bilden på henne, så det spelar nog in lite :P
den blonda tycker jag:D
Saltvatten

Jag är ju en av dem med vanlig plånbok så mycket h&m hänger i garderoben liksom en stor procent av sveriges befolkning hehe. Så jag går efter mottot när jag ser folk i likadana kläder att… "Det tyder bara på god smak".