Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettfest
Läst 989 ggr
Isak
0

Nyårsklädselimr

Imorgon så är det nyår och hur ska ni fira det och vad ska ni ha på er?

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Taci
0

Jag o sambon ska vara hemma eftersom vi har en liten valp att ta hand om. Min bror o hans sambo kommer hit också, eftersom dom också har hund, som kanske inte gillar fyrverkerier. Så det blir lite öl, o lite gott o äta :)

Vad jag ska ha på mig var en bra fråga.. inte ens tänkt på det :P

Fiona
0

Fira med en massa kompisar! En lepoardgrå tunika tror jag, kan lägga upp bild senare.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelieeh
0

En rosa tunika med svarta leggins :) Ska fira me mammas kompis och sen ska vi åka till sjön och skjuta raketer :)

Borsten
0

jag var naken som vanligt, isak du hade väl din gamla väst från 88 på dig…..

Jojaton
0

Jag hade en svart klänning från cubus, svarta tights och naturvita overknee strumpor.

Johanna - Instagram

nudisten
0

Hade på mig min rosa badring och drog ned applåder som vanligt när jag komm med ringen runt JA ni vet vad.

1# Du verkar helt klart hajjat detta. Väsentligaste är väl drickat och maten kläder är väl det sista man bryr sig om?

Bara man har kul kan jag ha min gamla lappskjorta sen 79 på mig.

Men dagens ungdom är så utseende fixerade idag så man KRÄKS.

Tina-A
0

#6: Troll?

Och vad förväntar du dig, du är på glamour.ifokus. Beroende på vilket forum du är inne på så hittar du olika slags människor.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer bild -->

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Liss
0

en dålig cambild på vad jag hade på nyår.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

en dålig cambild på vad jag hade på nyår.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Emelie-G
0

Har inga bilder eftersom kompisens kamera blev stulen, men hade iaf en svart, kanske kort, tubklänning med en rosett över brösten från Lipsy, svarta nylonstrumpor och silvriga pumps från Bianco.

Moonstrike
0

Har ingen bild men jag hade en svart, tight tunika med "lackaktiga löv" på från gina, svarta leggings och grå, lång kofta :)

Theres
0

Jag såg ut såhär på nyår:

golf.ifokus.se

Emelie-G
0

Oj såg att jag skrivit lite fel i #11, ska vara 'ganska kort' och inte 'kanske kort' haha ;)