Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 1209 ggr
VictoriaB
0

Vill bara tipsa

Vet att många gjoirt reklam för den här sidan men dem har lagt till mycket sen dess t.ex så får 20 000 medlemen ett presentkort på 5000kr + att an kan få presentkort på h&m eller Åhlens inte bara Kicks som det förut varit:D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=33009

ElinLi
0

mm självklart vill du ju att man ska värva dig ! -.-

VictoriaB
0

#1 värva mig?

om du menar att jag får poäng för det å ja såklart jag får men jag får 5 poäng den jag värvar får 50 poäng

cillisw
0

#2 Ja men det är ju inte pga dig som man får 50 poäng, man får ju 50 poöng som ny medlem i vilket fall som helst. Så denna tråd har du ju lagt upp endast för att du ska tjäna poäng!

Anna
0

#3 Gör det så mycket då? ;)

Man får värva på vilka sätt som helst. Tycker inte det är något fel med denna tråd.

Fick själv hem mina två första presentkort från Gratismakeup förra veckan, köpte en foundation igår för dem =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Aviendha
0

Vissa tar illa upp genom sådan värvning, så kanske kan det vara ett tips i framtiden att säga att man får poäng för att ha värvat, då behöver en del inte bli "besvikna" av att de gynnat någon annan.

cillisw
0

#4 Ja jag tycker det är väldigt störande med dom här gratissidorna, sitta som en idiot och värva och värva och värva för att få några usla presentkort, snälla hur desperat få man vara igentligen. Dessutom framgår det ej att det är för hennes egen skull som hon har lagt ut denna tråd! Föresten så varför måste du kommentera mitt inlägg, det var ju inte riktat mot dig så varför ens bry dig… suck!

Taci
0

#6, snälla nån, om du tycker det är så fruktansvärt störande med såna här sidor så är det ingen som tvingar dig att bli medlem.

Varför brusar endel upp så fruktansvärt för att hon får poäng om man blir medlem från länken hon gav? Varför vara så jäkla missunnsam!? :S Spela roll.. ta bort sista delen i länken då om det är så hemskt att det gynnar någon.

Denna kommentar har tagits bort.
Taci
0

#8, du borde nog ta o läsa lite om vad som gäller för regler på det här forumet. Att be folk hålla käften är inte särskilt trevligt, o du borde få tillsägelse av crew.

ElinLi
0

#8#9 hörrödudu ! lägg av!!!! om du ska vara så otrevlig behöver du ej vara på dom här forumen

Eostra
0

#12 Om du bara ska vara otrevlig behöver du inte skriva alls.

cillisw
0

Förvånad

ElinLi
0
ElinLi
0

#14 kaxa mot nån i den egna storlek!!

Fiona
0

Varför brusa upp om en sån småsak ? :S Ser inte någonstans att Taci är otrevlig för det första?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

cillisw
0

Skrattande

cillisw
0

#16 Ja ang stl då ska jag nog inte "kaxa" mot dig, måste nog bli lite större då Flört nu lämnar jag denna tråd, det börjar bli lite väl låg nivå här. Det hör ju inte ens till inlägget så bye bye! Glad

ElinLi
0

#19 men ärligt du e 21 ( enligt din profil ) men du beter dig som en 9 åring!

cillisw
0

#20 Oj vilken koll du har, lite läskigt nästan haha, börjar nästan skaka lite i lilltån!

Eostra
0

#17 Ingen har sagt att Taci har varit otrevlig :) Det är bara cillisw som sagt lite mindre trevliga saker..

Men dom inläggen är borttagna nu.

Fiona
0

#22 enligt inlägg #11 så ? Missförstånd kanske ? :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ElinLi
0

#23 ojj det ska bara stå #8 ej #9