Silverschampo, vart?
Vart kan man köpa silvershampo?
En kompis har blonderat hela sitt hår, men vill ha det llite mindre gult.
Idag såg jag på Åhlens iaf :) Så jag tror man kan köpa det på de större kedjorna och hos frisörer :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag köpte ett från Isadora på Åhlens :)
på hårsalonger finns det, är oftast de bättre märkena man ska ha!

När jag var vit hårig så köpte jag ett jätte bra medel hos frissan som funkar som en inpackning, och tar bort gul färg ur håret :) Heter Revlon professional. Bifoga en bild på hur den ser ut.Det är alltså den lilla pumpen som är medlet. Här är en länk på hur det funkar LÄNK
Kan säga att det är skit bra, har provat olika med färg i. Och det funkar som en mini färgning och fräschar upp färgen direkt :)
Frisörsalonger.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

På t.ex Åhlens finns det silvershampoon, men hos frisörer kan man få lite mer rådgivning tror jag ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hittade ett på Kicks idag, får se om det fungerar,
jag har ett från nak. huuur bra som hellst! det är blått och inte violett som det brukar vara.

Det här var lite blåglittrigt.

#9: Vad heter det? Bild?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vet inte riktigt vad det hette. Kicks hade bara två, loreals och en till. Är en avlång rund flaska på 250ml har jag för mig.

Jag tror det finns silvershampo från toni&guy
#12, japp, jag har det. Kan nog vara det du fått tag på Linnea också, stämmer in på beskrivningen :) Jag tycker nog att det fungerar, men jag hade extremt lite gula skiftningar när jag använde det, så det var rätt svårt att se ;D
runt hur mkt brukar silverschampo kosta?

Köpte mitt hos frisören för 150 kr. Ganska liten flaska men drygt och jag behöver inte använda det speciellt ofta…
någon som vet om det från Isadora fungerar bra?:)
vilken färg har min svinborst?

#17 ?