Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1965 ggr
AnnaFreds
0

Solblek-spray?

Jag var hemma hos min kusin igår och jag och mamma diskuterade mitt hår, och min kusin hade ovanligt ljust hår så vi frågade om hon hade slingat eller liknande. Hon berättade att hon hade använt en spray, som hon sprayade på håret, och sen var ute i solen, så blev det snabbt solblekt. Vad är detta för spray, vet någon var jag kan hitta sådan och ungefärligt pris?

Anoziz
0

Nej tyvärr vet jag inte vad det är för något, men jag använder en blondspray från Schwarzkopf POLY Blonde spray. Den är jättebra och väldigt lätt att använda och ger en lite solblekt touch ;)

AnnaFreds
0

Är det något liknande, ska man sola med den i håret eller sprayar man bara? Vart är den köpt?

Anoziz
0

Du sprayar den på håret när du har duschat! Sen låter du det torka, antingen i handduk eller föna eller hur du nu vill ;) Sedan är du blondare! Du upprepar tills du tycker att du fått den blonda nyans du vill ha. Jag köpte min på ICA Maxi men finns lite överallt, kostar runt 50 kr!

AnnaFreds
0

Okej, tack så mycket! :)

Anoziz
0

Så lite så! :)

__iE
0

Anoziz, du kan inte ta ett kort på sprayen så man vet hur den ser ut när man leter efter den `? :P

Anoziz
0

Hittade på google! På den översta bilden är det förpackningen längst till höger och på den nedersta bilden är det spraflaskan till vänster!

Lizzan
0

Låter kul, kanske man skulle pröva? :)

Anoziz
0

Den är jätterbra! Känner många som använder den :)

Kattapult
0

Ska inte citron i håret funka rätt bra också?

[IsabelleA]
0

Jag har en flaska ståendes här hemma, vågar dock inte pröva.

#10 citron funkar utmärkt. det är jag inte rädd för att atndvända och jag har gjort det ett ental gånger. Riktigt kul faktiksk. Tar lite tid inna resultatet syns och det kan kännas äckligt ibland att sitta med citron i håret. Den torkar ju efter ett tag ;)

Flippa
0

ursäkta om jag frågar.
men bleks håret om man har citron i?
iståfall, hur gör man? :)

Tove-
0

#7 sitter färgen kvar när man har sprayat med en sån flaska eller?

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Anoziz
0

Japp! Den är permanent.

[Pancakes]
0

Sliter den mycket på håret?

Har en historia av att tappa det.. :P

Anoziz
0

Den har inte slitit något på mitt hår iaf!

Ebba-A
0

I somras när jag var blondin hade jag saft från en halv citron i håret och sen solade hela dagen, 10 dgar så gjorde undervärk :)

Värd på Choklad iFokus