Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 1090 ggr
Emelie-G
0

Statiskt hår

Mitt hår är ganska tunt och blir ofta statiskt nu under vinterhalvåret när det är lite kallare. Är det någon som har något schampo eller annan hårvårdsprodukt att rekommendera som tar bort det statiska?

paronskrutten
0

Använder du balsam? Inpackning?

Helena

Emelie-G
0

Använder balsam i princip varje gång jag tvättar håret, och hårinpackning nån gång i veckan..

gullenos
0

mitt blir oxå statiskt fast alla säger att jag har tjockt hår .. men använd bara hårspray!!

Taci
0

Det är hur lätt som helst att undvika. Mitt hår blir också jätte-statiskt, o jag hatar det. Men det som tar bort det helt o hållet är att använda någon leave-in-produkt i håret när man tvättar det. Finns ju olika sorter, för skadat hår, för mer volym osv. Jag har just nu en Hårlotion som jag älskar :)

Emelie-G
0

#4 Åh tack, ska testa det!

Belindaa
0

#4 åh vart finns det att köpa? :) heter det leave-in bara?

Taci
0

#6, det finns av olika märken. Just dom jag tänkte på ser ut såhär, i olika färger: HÄR

Den hårlotionen jag nämnde ser ut såhär: HÄR

Dom finns att köpa i vanliga mat-affärer :) Jag älskar som sagt hårlotionen, mitt hår går aldrig at borsta i när det är blött (vet att man egentligen inte ska det heller), men när jag har i sånt så blir det så lent så det går hur bra som helst. Jättebra verkligen!

Belindaa
0

#7 jaha ;) får se till att leta upp nån sån nån gång, en för mer volym.. ;)