Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 6810 ggr
chanelffs
0

Bli brunare med maxosol ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om drygt en månad åker jag till kanarieöarna och jag vill ju såklart bli så brun som möjligt men problemet är att jag är näst intill kritvit och gar jättesvårt för att få färg… jag hatar verkligen det och har kollat runt på hur jag kan göra för att bli brun. Så jag hörde att maxosol funkar bra och att man blir lättare brun och även brun inifrån så länge man äter dom ? någon som vet om det stämmer? Skriv gärna alla era tips hur ni gör för att bli brunare oxå. ps. jag har fräknar oxå som jag ska ta bort ca en månad efter jag kommit hem med laser. Har maxosol någon påverkan på det ?

Mizzy
0

har aldrig provat maxosol. Var köper man det? I en vanlig affär?

Måste bara för övrigt säga att jag tycker fränkar är jättefint. Synd du ska ta bort dom. Vill du ge dom till mig?? :D

chanelffs
0

Ja jag tror dom finns i vanliga hälso butiker :) ca 129 kr sa någon till mig men på den här länken kostar dom 140 kr .

http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=1798&gclid=CM2Tn9CVq5YCFQocQgodyR260Q

Jaa du kan gärna få mina ! Helst innan vi drar till kanarieöarna oxå så slipper jag slösa pengar på laser ;D

chanelffs
0

eller är Solbrun/Silica bättre ? någon som provat  ? :)

Mizzy
0

nope, faktiskt inte provat. Jag brukar sola solarie istället. Men sånna preparat är ju så klart hälsosammare än solning :)

Japp, bara ge mig fräknarna…:D tycker d e superfint. Men d e ju så klart så att man inte tycker om d man själv har :D

chanelffs
0

ahokej , aa precis :) 

haha ao,  det brukar ju va så ;)

Aviendha
0

Jag har provat maxosol, det var under sommaren men jag tror jag åt dem för kort tid. Fick några kartor som pris när jag var med i en "skönhetstävling" men jag antar att man ska äta dem längre än vad jag gjorde. Men de som arrangerade tävlingen använde dessa och var tydligen nöjda.

Hatar själv mina fräknar, de kommer ju på sommaren. Hur tar du bort dem? Vart? Kostar? Du kanske kan starta en tråd om det när du gjort det och berätta, jag är iaf nyfiken =)

chanelffs
0

Jag ska ta bort dom på laser- & hudvårdskliniken i Linköping, kostar ca 2500 kr för en gång, och hur många gånger man behöver göra det är helt olika beroende på hur djupt fräknarna ligger och hur många man har. Lasern är ju inte smärt fri men vad jag har förstått så ska det väll inte göra alltför ont :)
Se till att göra det på en fredag, för man blir svullen och röd i ansiktet i ett par dagar , och det är ju inte så kul att gå runt så i skolan ;D
Kan göra en tråd och berätta om hur det gick oså sen, blir i början av februari.

Aviendha
0

#7 Ja, det tycker jag att du ska göra :) Nog fler än jag som är nyfikna och ogillar sina fräknar ;) Men efter tillräckligt med behandling så är de borta permanent då? *vilken dröm om det vore så*

gullenos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAG VILL TA BORT MINA FRÄKNAR … ser ut som en jvla pricki korv ;(

*bild*

gullenos
0

#7 kan du inte lägga in en före och efter bild? (: