hur ska jag göra ?
Hej det e så att längst ner på mitt hår vid topparna så har jag jättesmå lockar och jag hatar det" jag har försökt få det rakt genom att avända moss och hår gille och massa saker men det funkar inte, vad ska jag göra ?? svara fort!! elin

funkar inte plattång?
Annar kan du rakpermenenta det. Men jag vet inte om det håller, för jag har aldrig gjort det.
jag ska köpa en plattång men det sliter ju ut håret jättemkt att använda den varje dag .. jag får inte permanenta för min mamma :P

#2 plattång sliter inte lika mycket som det kan tolkas, utan tar man hand om håret, gör hårinpackningar osv. så märks det nästan inte.

det finns produkter att ta i håret som skyddar, innan du ska platta det. Och som #2 säger, så får man nog ta extra vara på håret när man plattar varje dag. Typ inpackningar o sånt :)
Du kan även köpa silicondroppar till topparna, så håller sig dom sig bättre :)

Schwartskopf (?) har en jättebra créme som heter Got2Be Smooth&chic och den är till för att göra det med smidigare och även skydda vid värme från plattång. Även Loreal har en bra sådan där créme. Fråga din frisör vettja ;)
Hårgele och mouse kan du glömma och de sliter på håret lika mycke som en plattång. Som alla sagt tidigare, de finns bra produkter som skyddar håret.

Precis som andra meddlemar finns förebyggande 'botemedel' mot slitna toppar. Värmespray fungerar jättebra :)
Mvh Ellenfyrkant

AA den där Got2Be Smooth&chic luktar jäättegott! men håret blir inte jätteslitet nästan alla i min klass plattar håret tre gånger om dagen och dom har inte slitet hår!!
/Elvira :D

Finns många bra mirakelprodukter. Man måste bara hitta rätt!