Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 922 ggr
Theres
0

Lycklig av smink?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan man bli det?
Idag fick jag mitt paket från Oriflame, tjoho… lite glad blev jag allt, så jo, det kan man nog.

(Även om jag är väldigt dålig på att komma ihåg att sminka mig :P Har väl blivit lite bättre nu på senare dar, men om man jämför med min syrra som börjar ettan i gymnasiet idag (grattis till henne) så leder hon stort. Hon har sminkat sig i flera år. Jag sminkade mig aldrig i gymnasiet förutom om jag skulle på fest eller så. Nu för tiden sminkar ju sig ungdomarna varje dag).

golf.ifokus.se

Booboo
0

Jag blir helt klart lycklig av smink och hudvård iaf :) Det är som roligt och mysigt att pyssla om sig själv, och smink är så spännande eftersom det kan förhöja, eller helt förändra en persons utseende, det är roligt att exprimentera och och och och *exploderar i ett lyckorus* :D

Theres
0

Nu har jag exprimenterat med allt det nya jag fick =)

golf.ifokus.se

LinneaG
0

Riktigt snyggt Theres!
Jag tycker att det är jätte kul med smink, så då kan man väl säga att det gör mig lycklig. För gör man saker man tycker om så borde man bli det :)

E_hjo
0

Åh, jag blir jätteglad av smink. Har jag köpt nytt så går jag bara och längtar till jag ska använda det. ^^ Haha.

wewwa
0

#2 Jättefint :)

EmmaG
0

Nepp, jag sminkar mig ett par gånger om året, och inte är jag lyckligare då än annars

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

E_hjo
0

Beställde i Måndags 4 mascaror och en eyeliner från Kicki.be och fick de redan i dag!
Oj, vad glad jag blev! Som ett barn i en leksaksaffär!!!!  :D ^^

Sosso
0

Jorå. :P

Sandra76
0

Alltid kul med paket o lite nya färger;)

Theres
0

Yeay, kolla vad jag fick idag :D

golf.ifokus.se

Theres
0

Jag har haft min första visning nu ikväll :P Nu är jag några hundra rikare =)

golf.ifokus.se

Anoziz
0

Jag blir alltid lika glad för nytt smink! Eller jag blir glad för allt, typ godis också haha ;)

Ellenfyrkant
0

Bra fråga egentligen, smink är kul, både att få och att använda.- Men om det verkligen gör mig lycklig tvivlar jag på, även om jag sminkar mig ganska mkt.

Mvh Ellenfyrkant