Jag har sagt det förut och säger det igen! - Du ska ha den 
Njaa, inte riktigt min smak iaf :P
Jag gillade inte att knapparna slutade så högt upp, ser ut som en gravidklänning eller nått då :P
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Inte riktigt min smak heller.. Jag tycker den skriker tant, och just det är inte riktigt vad jag vill uppnå. :P
Hehe, inte min stil heller:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Sjukt snygg! Kanske inte överförtjust i knapparna, men..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tyckte den va söt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag kan hålla med om att den ser tantig ut, men tror det handlar om att kunna bära upp den. Hur som helst så hittar jag den inte på Topshop här i stan, och vågar inte chansa med beställning så det får vara 
Börjar bli riktigt desperat efter en höstjacka/kappa nu, någon som har tips på nån internetbutik med snygga ytterkläder (behöver inte vara svensk, bara den skickar ut hit)?
Har vart lite inne på den här kappan från Mango, men jag vet inte.. Bilden är lite missvisande, tycker att den sitter väldigt dåligt på modellen och med kragen nedvikt tillsammans med en halsduk är den mycket snyggare! Kan inte bestämma mig för om jag gillar ärmarna eller inte, vad tycker ni?
#7 Jag gillade inte ärmarna.. :P jag gillar ingenting känns det som just nu ;)
Är också på jakt efter en snygg höstjacka, hellt vill jag prova den i en affär då mina armars längd inte går ihop med smalheten på jackan :P
/ ElinH

#9 Vart köper du dina Odd Molly kläder? :)
Skitsnygg är den btw!
Charlotte, ligger på Drottninggatan och hittade den av en slump när jag förskte ta en genväg som blev en senväg ;) De har grymt bra Odd Molly-utbud =) Fiorucci säljer även mycket Odd Molly, men de brukar ta slut väldigt fort där.
#9 Den där var absolut mycket snyggare:)
Jag är med lite smått desperat snart.. Har en jätte bra jacka för höst/vinter .. men vill ha en lite kortare också, för den jag har når ner till knäna.. och ibland vill man variera sig så^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#9 Den var riktigt snygg :D
/ ElinH

din lilla schteeekare haha. asfin! (Y)
Haha klantig som jag är har jag redan lyckats spilla kaffe på den
Som tur är var det inte så mycket och jackan verkade typ absorbera det mesta så det syns inte så mycket, men ändå.