Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 9221 ggr
LinneaG
0

Högsta klackarna?

Vem har de högsta klackarna här inne på Glamour?

Själv är mina högsta på 13 cm, dock skor som jag aldrig använt, de ser för j*vliga ut :P Av de jag använder så är klacken på 9,5cm.

Liss
0

Dem högsta har jag ingen anning om.. det är iaf sånna där Tina turner skor med världens äckligaste, smalaste stilet klack. De är väl kanske 20cm MINST;) haha.. neeh jag vet inte..

Annars går jag som högst i kanske 10 cm.. men DE är inte ofta inte. Helst helt platta eller bara en såndär liten larvklack som typ är 1 cm eller nått:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LinneaG
0

Ja, speciellt ofta använder man inte de höga skorna. Iaf inte när man jobbar på en brädgård och spenderar den mesta fritiden i stallet :P
Men får jag chansen så tar jag den alltid :)

Anna
0

Mina högsta är väl på kanske 9cm eller något, men de används typ.. aldrig. Går mest på mellan 4-6cm, och har ett par riktigt låga på 2cm.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
0

hehe neeh.. som sagt, brukar typ använda dem där med 1-2cm någon helg när jag ska ut.

Cattiiis
0

Tjaa… jag brukar gå runt i mina olika converse-skor så jag brukar ju inte direkt ha sådär jääättemycket klack, hehe. Men jag har faktiskt haft ett par skor med runt 5cm klack, det ni! ;)

E_hjo
0

Kan ni inte ta kort på de högsta ni har?   :P  ^^
mina högsta är 9 cm. :)

LinneaG
0

Här är mina som är lite högre.

Liss
0

Fnys, jag kan inte ta några bilder längre.. min mobil funkar inte alls som den ska:(

Benjy
0

13 cm! :O

Jisses. Jag kan typ inte använda klack alls. Är i naturligt skede 1.80 cm lång. Med bara 5 cms klack blir jag liksom 185.

Det är lite tråkigt faktiskt. Unnar er som kan ha klackskor. Det är så snyggt =)

Ellsa
0

Kanske 4 cm ;D

senna
0

mina högsta är typ 3-5 cm. haha, kan inte gå i klack, och gillar det inte särskilt mycket heller. :P

__iE
0

Mina högsta är 3 cm, är redan lång o vill inte bli så mkt längre då de flesta kompisarna är små..

[Zkold]
0

10 cm, använder dock aldrig dom eftersom jag redan är 170 lång… vill inte vara längre egentligen… använder klack runt 5 cm.

Aviendha
0

Jag är 183 cm lång, så klackar eller inte, jag är lång ändå ;)
Men jag står alltid och drömmer vid de höga klackarna i koaffären, finns så sjukt mycket snyggt och sexigt, när det är klackar på det.

Men annars så duger mina slitna, rutiga vans finfint för att ta mig framåt ;)

Anna77
0

Jag älskar klackar och höga ska de vara!! Har klackar varje dag året runt!!

GucciDior
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har köpt ett par med 8 cm klack till avslutningen!

Dålig bild!

[Zkold]
0

#16 fan va snygga dom var!

juliapettersson
0

Jag hade ett par 9 cm höga skor igår på studenten. Och fyfan rent ut sagt, dom höll på att ta livet av mig, shit vad ont det gör att gå i högklackat!! Hur tusan klarar kändisar av att strutta omkring i sånna hela tiden?

sophiia
0

de högsta jag har är 10 cm :P

[Tassy]
0

11 cm :)

SamanthaJones
0

högsta är cirka 15 cm och de användes flitigt tidigt i våras men nu när jag gått upp några kilo blir det lite lägre, 10 cm har det blivit tors/fred denna veckan och nu ska fötterna få vila i flipflop några dagar…

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

GucciDior
0

#17 Tack :) Köpte dom på DinSko..

ElinH
0

Jag är 178 så jag använder nästan aldrig skor med klack.. alla mina kompisar är kring 160-165 så jag är redan bra mycket längre än dem X)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

wewwa
0

Här är en bild på mina skor med klack.. Använder dock oftast låga skor då jag redan är 175 cm :P

Jojaton
0

Mina högsta är väl typ 6-7 cm. vet inte riktigt xD

Johanna - Instagram

paronskrutten
0

Ca 10 cm

Helena

svartelbas
0

mina högsta är nog typ 7 cm.. är lång (184 cm) även utan klack, men ibland tänker jag What the hell och har klackar ändå. jag sticker ändå upp över nästan alla andra tjejer så då kan jag lika gärna sticka upp med snygga skor på fötterna.. ;)

SamanthaJones
0

men det är ju skit snyggt med långa tjejer som har klackar, men bara om de sträcker på sig (det gäller ju visserligen alla) ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Wiizy
1

Jag kan absolut inte ha klack.

//Wizy

Emsaa
0

7-10 cm (:

ciss
0

#24: Den vita skon längst till vänster, sådana har jag också :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lolla87
0

senaste i japan……

lolla87
0

en till.

Murre_Uddiz
0

33, snyggt! not xD
jobbigt att gå :S

[Zorro_93]
0

#33 Oj, hur höga är dom dära?

__iE
0

#32-33, OMG. ser obekväma ut & ont att gå i ..

[Zkold]
0

#33 dom måste ju vara grymt tunga att stampa omkring i!

wewwa
0

#32 och #33 Ohh inte lite skumma skor.. xP Skulle jag aldrig klara att ta på mig.. :P

LinneaG
0

#32-33 - Tror inte att det är så många som kan gå i såna.

JMax
0

Jag är redan 180 cm så det blir inga klackar här inte! Men visst är det snyggt!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anoziz
0

Samma som #40 ;) Är ju redan lång som ett höghus så behöver knappast högklackat!

lolla87
0

#32 dom skorna kan ju inte vara bra för kroppen iaf!  inte skönt att gå på tå!!! =)

mjioo
0

hum sprang ut och mätte precis.. de jag klarar en halv dag är 10cm med öppen tå=rejält omplåstrade stortår. har dock inte försökt gå in dem än, tycker fortfarande att det räckte med en plågsam dag..

sen har jag ett par som är ca 11cm höga. de användes flitigt nästan varje dag i 3-4veckor tills jag tapppade ena klacken.. nu måste de klackas om och jag har verkligen inte råd med det nu :(

sen har jag ett par superbekväma stövlar med ca 8cm klack, fast de är nog bara så bekväma eftersom det är mina vinterstövlar som används med raggsockar :D alltså köpta en halv stl förstora :)

Fluum
0

5cm tror jag :)
trivs inte i allt för höga klackar, tycker att 5cm är lagom :)

sandrah91
0

10cm men 5,6 cm är det bästa :) lagom lång och fin :P

LinneaG
0

putt

felicia93
0

I höstas använde jag 8 cm klackar dagligen :P Jag gillar klack!

Booboo
0

Mina högsta klackar är ca 16cm och det är dom svarta på bilden.

Jag kan gå utan problem i dom, däremot får jag inte tillfälle att använda dom så ofta :P Dom har använts flitigt i mina modellbilder dock =)

murderdolls
0

jag har ett par med 14cm långa klackar. fast dem har jag bara på fotograferingar för de går verkligen inte att gå normalt i :O och dessa är utan "platå" så ni kan ju tänka er lutningen :O fast de är väldigt snygga :P