Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 699 ggr
Fiona
0

Hårfärgningsfläckar?!

Hej,

när jag färgade kompisens hår lyckades jag färga ner mitt favvolinne med 3 fläckar .. Någon som vet något som tar bort fläckarna ? ^^ vore jätte bra om det finns något! //Jenny

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anoziz
0

Åh det finns någon tvål, hm.. Jo galltvål heter den och finns både i fast och flytande form. Är tydligen skitbra, dock vet jag inte om det funkar mot hårfärgningsmedel, men det borde det iaf ;)

LinneaG
0

Tror faktiskt inte att det går att få bort, tyvärr. Jag har färgat en massa kläder med hårfärg som det fortfarande sitter kvar efter flera tvättar.

Taci
0

#2, samma här.

Varför hade du ditt favoritlinne när du skulle hålla på med hårfärg?  Jag har alltid dom risigaste kläderna man kan hitta i min garderob, när jag gör sånt ;P

Fiona
0

okej, ska nog ringa kundservice (brukar finnas nr på kartongen tror jag ) #3 ja asså det hela var inte med mening, men jag har en förmåga att handla först & tänka sen .. Skrikandes ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg